Pregled bibliografske jedinice broj: 1126518
Black and white photography in the tourist media campaign
Black and white photography in the tourist media campaign // Proceedings of 23rd international conference on printing, design and graphic communications Blaž Baromić 2019 / Mikota, Miroslav (ur.).
Senj, Hrvatska, 2019. str. 37-38 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1126518 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Black and white photography in the tourist media
campaign
(BLACK AND WHITE PHOTOGRAPHY IN THE TOURIST MEDIA
CAMPAIGN)
Autori
Ptiček, Petra ; Žganjar, Ivana ; Matijević, Mile ; Mikota, Miroslav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Proceedings of 23rd international conference on printing, design and graphic communications Blaž Baromić 2019
/ Mikota, Miroslav - , 2019, 37-38
Skup
23. međunarodna konferencija tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija "Blaž Baromić 2019."
Mjesto i datum
Senj, Hrvatska, 11.09.2019. - 14.09.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
crno bijela boja, medijska kampanja, mrežne stranice
(black and white, media campaign, web pages)
Sažetak
Informacijsko komunikacijska tehnologija prepoznata je kao važan čimbenik za rast, konkurentnost i sposobnost razvoja turističke ponude, sa strane Strategije razvoja turizma Republike Hrvatske do 2020. godine. Novi oblici informiranja kao što su mrežne stranice, novi mediji, materijali, aktivnosti političke i društvene promijene utječu na odluke turista o odabiru određenih destinacija. Cilj rada je utvrditi temeljem analize turističke medijske kampanje u kojoj mjeri novi komunikacijski trendovi i njihova primjena kroz medij crno bijele fotografija utječe na doživljaj pri odabiru neke destinacije i koliki je važan i presudan inframacijski čimbenik na mrežnim stranicama po svojoj vizualnoj karakteristici.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA