Pregled bibliografske jedinice broj: 1126432
Color communication in touristic media campaign
Color communication in touristic media campaign // 20th International Conference on Materials MATRIB 2019 / Šolić, Sanja ; Schauperl, Zdravko ; Pugar, Daniel (ur.).
Vela Luka, Hrvatska, 2019. str. 257-264 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1126432 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Color communication in touristic media campaign
Autori
Ptiček, Petra ; Žganjar, Ivana ; Mrvac, Nikola ; Mikota Miroslav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
20th International Conference on Materials MATRIB 2019
/ Šolić, Sanja ; Schauperl, Zdravko ; Pugar, Daniel - , 2019, 257-264
Skup
20th International Conference on Materials (MATRIB 2019)
Mjesto i datum
Vela Luka, Hrvatska, 27.07.2019. - 29.07.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
boja, turistička medijska kampanja, mrežne stranice
(color, touristic media campaign, web pages)
Sažetak
Konkurentnost turističke ponude oslanja se na razvojne mjere temeljene na strateškim dokumentima. Informacijsko komunikacijsku tehnologiju Strategija razvoja turizma Republike Hrvatske do 2020. godine je prepoznala kao vrlo važan tehnološki čimbenik, čiji se pozitivan trend rasta s vremenom sve više odražava na konkurentu sposobnost razvoja turizma. Na odluke turista utječu tehnološke promjene koje se vide u novim oblicima informiranja o destinaciji, novi mediji, materijali, aktivnosti, društvene i političke promjene, a odražavaju se na doživljaj destinacije. Cilj rada je utvrditi u kojoj mjeri novi informacijsko komunikacijski trendovi i primjena turističke medijske kampanje, temeljeno na boji vizualnoj karakteristici mrežnih stranica utječe na odabir turističke destinacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA