Pregled bibliografske jedinice broj: 1126236
Crkva i oglašavanje
Crkva i oglašavanje. Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište ; Glas Koncila, 2019 (monografija)
CROSBI ID: 1126236 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Crkva i oglašavanje
(Church and Advertising)
Autori
Valković, Jerko
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Hrvatsko katoličko sveučilište ; Glas Koncila
Grad
Zagreb
Godina
2019
Stranica
164
ISBN
978-953-241-611-4
Ključne riječi
crkva, oglašavanje ; etika u oglašavanju ; ljudsko dodostojanstvo ; konzumerizam
(church, advertising ; ethics in advertising ; human dignity ; consumerism)
Sažetak
Interes Crkve za oglašavanjem temelji se na činjenici da se oglašavanje ne može ograničiti ili promatrati samo u kontekstu ekonomije ili marketinga, već je ono mnogo šira i kompleksnija stvarnost čije se djelovanje prepoznaje na mnogim drugim područjima. Utjecaji koje oglašavanje vrši, bilo na pojedince ili cjelokupno društvo, glavni je razlog da se Crkva zanima i da je više tekstova posvetila oglašavanju. Naime, posebni razlog interesa leži u činjenici da ono snažno utječe na samoga čovjeka, na njegov sustav vrijednosti, način na koji gleda na svijet, na mentalitet … dakle na samoga čovjeka odnosno društvo. Knjiga je podijeljena na devet poglavlja: Oglašavanje kao komunikacija ; Karakteristike, jezik i retorički elementi oglašavanja ; Vrste oglašavanja ; Crkva i mediji ; Crkveno učiteljstvo i oglašavanje ; Istina u oglašavanju ; Dostojanstvo ljudske osobe i oglašavanje ; Oglašavanje i konzumerizam ; Oglašavanje, stil života i društvena odgovornost.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Teologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Katolički bogoslovni fakultet, Zagreb,
Hrvatsko katoličko sveučilište, Zagreb
Profili:
Jerko Valković
(autor)