Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1126218

Virtualna šetnja kao alat za kreiranje nove muzejske publike


Budić Leto, Sanja
Virtualna šetnja kao alat za kreiranje nove muzejske publike // Drugačije o baštini
Zagreb, Hrvatska, 2019. (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, ostalo)


CROSBI ID: 1126218 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Virtualna šetnja kao alat za kreiranje nove muzejske publike
(Virtual Walk as New Museum Audiences Creation Tool)

Autori
Budić Leto, Sanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, ostalo, ostalo

Skup
Drugačije o baštini

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 28.11.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan

Ključne riječi
virtualna šetnja, muzejska publika, pametne tehnologije
(virtual walk museum audience smart technologies)

Sažetak
Implementacijom suvremenih tehnologija u muzejske postave „otvaramo vrata“ mnogo široj publici nego je to bio slučaj do sada. Mogućnosti komunikacije s postojećom i budućom muzejskom publikom su nebrojene ; virtualne šetnje, pojačane stvarnosti i drugi interaktivni sadržaji kojima se generira „virtualna publika“ uvelike olakšavaju dostupnost informacija i sadržaja kojima su donedavno pristup imali samo „fizički“ posjetitelji. Time su pred muzejske djelatnike stavljeni novi izazovi tj. kreiranje sadržaja koji će biti dovoljno kvalitetni i odmjereni da „virtualnu publiku“ potaknu na fizički odlazak u muzej, jer unatoč svim prednostima tehnologije, samo se posjetom može ostvariti cjelokupna i uzajamna komunikacija s postavom i/ili izložbom.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Sanja Budić Leto (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Budić Leto, Sanja
Virtualna šetnja kao alat za kreiranje nove muzejske publike // Drugačije o baštini
Zagreb, Hrvatska, 2019. (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, ostalo)
Budić Leto, S. (2019) Virtualna šetnja kao alat za kreiranje nove muzejske publike. U: Drugačije o baštini.
@article{article, author = {Budi\'{c} Leto, Sanja}, year = {2019}, keywords = {virtualna \v{s}etnja, muzejska publika, pametne tehnologije}, title = {Virtualna \v{s}etnja kao alat za kreiranje nove muzejske publike}, keyword = {virtualna \v{s}etnja, muzejska publika, pametne tehnologije}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Budi\'{c} Leto, Sanja}, year = {2019}, keywords = {virtual walk museum audience smart technologies}, title = {Virtual Walk as New Museum Audiences Creation Tool}, keyword = {virtual walk museum audience smart technologies}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font