Pregled bibliografske jedinice broj: 1126218
Virtualna šetnja kao alat za kreiranje nove muzejske publike
Virtualna šetnja kao alat za kreiranje nove muzejske publike // Drugačije o baštini
Zagreb, Hrvatska, 2019. (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, ostalo)
CROSBI ID: 1126218 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Virtualna šetnja kao alat za kreiranje nove
muzejske publike
(Virtual Walk as New Museum Audiences Creation Tool)
Autori
Budić Leto, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, ostalo, ostalo
Skup
Drugačije o baštini
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 28.11.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
virtualna šetnja, muzejska publika, pametne tehnologije
(virtual walk museum audience smart technologies)
Sažetak
Implementacijom suvremenih tehnologija u muzejske postave „otvaramo vrata“ mnogo široj publici nego je to bio slučaj do sada. Mogućnosti komunikacije s postojećom i budućom muzejskom publikom su nebrojene ; virtualne šetnje, pojačane stvarnosti i drugi interaktivni sadržaji kojima se generira „virtualna publika“ uvelike olakšavaju dostupnost informacija i sadržaja kojima su donedavno pristup imali samo „fizički“ posjetitelji. Time su pred muzejske djelatnike stavljeni novi izazovi tj. kreiranje sadržaja koji će biti dovoljno kvalitetni i odmjereni da „virtualnu publiku“ potaknu na fizički odlazak u muzej, jer unatoč svim prednostima tehnologije, samo se posjetom može ostvariti cjelokupna i uzajamna komunikacija s postavom i/ili izložbom.
Izvorni jezik
Hrvatski