Pregled bibliografske jedinice broj: 1125957
Kriteriji stvaranja uspješnog vizualnog identiteta
Kriteriji stvaranja uspješnog vizualnog identiteta, 2013., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1125957 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kriteriji stvaranja uspješnog vizualnog identiteta
(Criteria for creating a successful visual identity)
Autori
Kovačić, Stela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
17.09
Godina
2013
Stranica
73
Mentor
Mahović Poljaček, Sanja
Ključne riječi
vizualni identitet, kriteriji uspješnosti, knjiga standarda, redizajn
(visual identity, performance criteria, standard book, redesign)
Sažetak
Završni rad obuhvaća kratku povijest vizualnih identiteta, te objašnjenja i upute o osnovnim vizualnim elementima koji definiraju vizualni identitet (boja, tipografija, forma – primjena Gestalt načela u dizajnu vizualnih identiteta, simbola i „pametnih“ vizualnih identiteta, te slogan). Obrađivao se pojam knjige grafičkih standarda, zbog čega je potrebna i čemu služi. Redizajn može pozitivno i negativno utjecati na vizualni identitet, stoga je u završnom radu objašnjena njegova uloga i funkcija kod dizajna vizualnih identiteta. Objašnjeni su kriteriji koji definiraju uspješan vizualni identitet. Ti kriteriji služe kao smjernice grafičkim dizajnerima pri dizajniranju vizualnih identiteta. Prikazan je cijeli proces projektiranja vizualnog identiteta, od ideje do digitalne realizacije. Na temelju teorijskog dijela završnog rada, dizajnirana su tri idejna rješenja vizualnog identiteta „Bez 'veze' nije bezveze“. Provelo se istraživanje kojim su dobiveni rezultati pokazali najbolje oblikovano rješenje, ispitivajući elemente koji ga definiraju i doživljaj kod ispitanika. Istraživana je svjest o poznavanju knjige grafičkih standarda, te utjecaj redizajna na poznate svjetske brendove i osobnog idejnog rješenja „Vitinke“. Može se zaključiti da se kvalitetan i uspješan vizualni identitet može postići pridržavajući se uputa i kriterija uspješnosti. No znanje, vještine i kreativnost grafičkog dizajnera ipak su od presudne važnosti pri stvaranju kvalitetnog i uspješnog vizualnog identiteta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija