Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1125957

Kriteriji stvaranja uspješnog vizualnog identiteta


Kovačić, Stela
Kriteriji stvaranja uspješnog vizualnog identiteta, 2013., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1125957 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kriteriji stvaranja uspješnog vizualnog identiteta
(Criteria for creating a successful visual identity)

Autori
Kovačić, Stela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
17.09

Godina
2013

Stranica
73

Mentor
Mahović Poljaček, Sanja

Ključne riječi
vizualni identitet, kriteriji uspješnosti, knjiga standarda, redizajn
(visual identity, performance criteria, standard book, redesign)

Sažetak
Završni rad obuhvaća kratku povijest vizualnih identiteta, te objašnjenja i upute o osnovnim vizualnim elementima koji definiraju vizualni identitet (boja, tipografija, forma – primjena Gestalt načela u dizajnu vizualnih identiteta, simbola i „pametnih“ vizualnih identiteta, te slogan). Obrađivao se pojam knjige grafičkih standarda, zbog čega je potrebna i čemu služi. Redizajn može pozitivno i negativno utjecati na vizualni identitet, stoga je u završnom radu objašnjena njegova uloga i funkcija kod dizajna vizualnih identiteta. Objašnjeni su kriteriji koji definiraju uspješan vizualni identitet. Ti kriteriji služe kao smjernice grafičkim dizajnerima pri dizajniranju vizualnih identiteta. Prikazan je cijeli proces projektiranja vizualnog identiteta, od ideje do digitalne realizacije. Na temelju teorijskog dijela završnog rada, dizajnirana su tri idejna rješenja vizualnog identiteta „Bez 'veze' nije bezveze“. Provelo se istraživanje kojim su dobiveni rezultati pokazali najbolje oblikovano rješenje, ispitivajući elemente koji ga definiraju i doživljaj kod ispitanika. Istraživana je svjest o poznavanju knjige grafičkih standarda, te utjecaj redizajna na poznate svjetske brendove i osobnog idejnog rješenja „Vitinke“. Može se zaključiti da se kvalitetan i uspješan vizualni identitet može postići pridržavajući se uputa i kriterija uspješnosti. No znanje, vještine i kreativnost grafičkog dizajnera ipak su od presudne važnosti pri stvaranju kvalitetnog i uspješnog vizualnog identiteta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Sanja Mahović Poljaček (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kovačić, Stela
Kriteriji stvaranja uspješnog vizualnog identiteta, 2013., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
Kovačić, S. (2013) 'Kriteriji stvaranja uspješnog vizualnog identiteta', diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kova\v{c}i\'{c}, Stela}, year = {2013}, pages = {73}, keywords = {vizualni identitet, kriteriji uspje\v{s}nosti, knjiga standarda, redizajn}, title = {Kriteriji stvaranja uspje\v{s}nog vizualnog identiteta}, keyword = {vizualni identitet, kriteriji uspje\v{s}nosti, knjiga standarda, redizajn}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kova\v{c}i\'{c}, Stela}, year = {2013}, pages = {73}, keywords = {visual identity, performance criteria, standard book, redesign}, title = {Criteria for creating a successful visual identity}, keyword = {visual identity, performance criteria, standard book, redesign}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font