Pregled bibliografske jedinice broj: 1125849
Uloga i značaj korporativnih komunikacija u kontekstu društveno odgovornog poslovanja
Uloga i značaj korporativnih komunikacija u kontekstu društveno odgovornog poslovanja, 2015., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1125849 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga i značaj korporativnih komunikacija u
kontekstu društveno odgovornog poslovanja
(The role and importance of corporate communications
in the context of corporate social responsibility)
Autori
Zlatar-Vulić, Romana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
11.11
Godina
2015
Stranica
96
Mentor
Kesić, Tanja
Ključne riječi
društveno odgovorno poslovanje, korporativne komunikacije
(corporate social responsibility, corporate communication)
Sažetak
Mnoga poduzeća u Hrvatskoj svjesna su potrebe povezanosti s interesno-utjecajnim skupinama te sve više njih primjenjuje principe društveno odgovornog poslovanja i održivog razvoja. Cilj ovog rada je prikazati djelokrug aktivnosti korporativnih komunikacija na području društveno odgovornog poslovanja na primjeru Podravke kao jedne od kompanija koja uspješno podržava, potiče i provodi program društvene odgovornosti i u kojoj je društveno odgovorno poslovanje u potpunosti integrirano u procese i aktivnosti poslovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb