Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1125849

Uloga i značaj korporativnih komunikacija u kontekstu društveno odgovornog poslovanja


Zlatar-Vulić, Romana
Uloga i značaj korporativnih komunikacija u kontekstu društveno odgovornog poslovanja, 2015., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1125849 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga i značaj korporativnih komunikacija u kontekstu društveno odgovornog poslovanja
(The role and importance of corporate communications in the context of corporate social responsibility)

Autori
Zlatar-Vulić, Romana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
11.11

Godina
2015

Stranica
96

Mentor
Kesić, Tanja

Ključne riječi
društveno odgovorno poslovanje, korporativne komunikacije
(corporate social responsibility, corporate communication)

Sažetak
Mnoga poduzeća u Hrvatskoj svjesna su potrebe povezanosti s interesno-utjecajnim skupinama te sve više njih primjenjuje principe društveno odgovornog poslovanja i održivog razvoja. Cilj ovog rada je prikazati djelokrug aktivnosti korporativnih komunikacija na području društveno odgovornog poslovanja na primjeru Podravke kao jedne od kompanija koja uspješno podržava, potiče i provodi program društvene odgovornosti i u kojoj je društveno odgovorno poslovanje u potpunosti integrirano u procese i aktivnosti poslovanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Romana Zlatar-Vulić (autor)

Avatar Url Tanja Kesić (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Zlatar-Vulić, Romana
Uloga i značaj korporativnih komunikacija u kontekstu društveno odgovornog poslovanja, 2015., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb
Zlatar-Vulić, R. (2015) 'Uloga i značaj korporativnih komunikacija u kontekstu društveno odgovornog poslovanja', postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Zlatar-Vuli\'{c}, Romana}, year = {2015}, pages = {96}, keywords = {dru\v{s}tveno odgovorno poslovanje, korporativne komunikacije}, title = {Uloga i zna\v{c}aj korporativnih komunikacija u kontekstu dru\v{s}tveno odgovornog poslovanja}, keyword = {dru\v{s}tveno odgovorno poslovanje, korporativne komunikacije}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Zlatar-Vuli\'{c}, Romana}, year = {2015}, pages = {96}, keywords = {corporate social responsibility, corporate communication}, title = {The role and importance of corporate communications in the context of corporate social responsibility}, keyword = {corporate social responsibility, corporate communication}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font