Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1125847

Najznačajniji elementi društveno odgovornog poslovanja prehrambenih kompanija u Republici Hrvatskoj


Zlatar-Vulić, Romana
Najznačajniji elementi društveno odgovornog poslovanja prehrambenih kompanija u Republici Hrvatskoj // Zbornik sažetaka radova / Matešić, Mirjana (ur.).
Zagreb: Hrvatski poslovni savjet za održivi razvoj, 2019. str. 73-74 (ostalo, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak)


CROSBI ID: 1125847 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Najznačajniji elementi društveno odgovornog poslovanja prehrambenih kompanija u Republici Hrvatskoj
(The most important elements of corporate social responsibility of food companies in the Republic of Croatia)

Autori
Zlatar-Vulić, Romana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo

Izvornik
Zbornik sažetaka radova / Matešić, Mirjana - Zagreb : Hrvatski poslovni savjet za održivi razvoj, 2019, 73-74

Skup
11. konferencija o društveno odgovornom poslovanju (DOP)

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 19.11.2019. - 20.11.2019

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan

Ključne riječi
društveno odgovorno poslovanje, odluka o kupnji, prehrambeni proizvodi
(corporate social responsibility, purchase decisions, food products)

Sažetak
Hrvatska bilježi kontinuirani rast interesa za primjenu koncepta „društveno odgovornog poslovanja“ (DOP-a). Koncept društveno odgovornog poslovanja uključuje ekonomsku, ekološku i socijalnu odgovornost i kao takav prepoznat je kao važan čimbenik sve većeg broja poslovnih subjekata. Bez obzira na područje djelatnosti hrvatska poduzeća su prepoznala važnost uvođenja društveno odgovornog poslovanja u vlastitu strategiju djelovanja, a s ciljem formiranja održivog poslovanja i održive zajednice. Društveno odgovorno poslovanje prepoznali su i potrošači te se i kod njih bilježi sve veći interes za društvenu odgovornost poslovnih subjekata. Do sada su provedena brojna istraživanja vezana uz društvenu odgovornost hrvatskih poduzeća. Međutim, istraživanja se nisu bavila razumijevanjem društveno odgovornog poslovanja prehrambenih poduzeća od strane hrvatskih potrošača. Stoga, ovaj rad daje uvid u razumijevanje društveno odgovornog poslovanja prehrambenih kompanija od strane hrvatskih potrošača kao i informacije o tome koje je područje unutar društveno odgovornog poslovanja najvažnije za potrošače prilikom kupnje prehrambenih proizvoda. Istraživanje DOP-a te ponašanja potrošača u procesu kupnje prehrambenih proizvoda obuhvatilo je 105 ispitanika pretežno s područja sjeverozapadne Hrvatske. Istraživanje je provedeno online anketnim upitnikom u listopadu i studenom 2017. godine. Dobiveni rezultati statistički su obrađeni. Rezultati istraživanja su pokazali da potrošači prilikom kupnje prehrambenih proizvoda, najmanji značaj pridaju kontinuiranom pozitivnom financijskom poslovanju prehrambenih poduzeća dok najveći značaj pridaju društveno odgovornim aktivnostima poduzeća jer tako stječu osjećaj vlastitog doprinosa pozitivnom aspektu DOP-a, odgovornom ponašanju poduzeća prema okolišu i prirodnim resursima te brizi poduzeća za globalni okoliš. Istraživanje je pokazalo da postoji statistički značajna razlika s obzirom na dob i stručnu spremu potrošača kada se radi o utjecaju brige poduzeća za globalni okoliš na odluku o kupnji. Briga za globalni okoliš najvažnija je potrošačima srednje životne dobi te onima koji imaju završen preddiplomski ili diplomski studij.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
PODRAVKA prehrambena industrija d.d. FC "Istraživanje i razvoj

Profili:

Avatar Url Romana Zlatar-Vulić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.hrpsor.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Zlatar-Vulić, Romana
Najznačajniji elementi društveno odgovornog poslovanja prehrambenih kompanija u Republici Hrvatskoj // Zbornik sažetaka radova / Matešić, Mirjana (ur.).
Zagreb: Hrvatski poslovni savjet za održivi razvoj, 2019. str. 73-74 (ostalo, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak)
Zlatar-Vulić, R. (2019) Najznačajniji elementi društveno odgovornog poslovanja prehrambenih kompanija u Republici Hrvatskoj. U: Matešić, M. (ur.)Zbornik sažetaka radova.
@article{article, author = {Zlatar-Vuli\'{c}, Romana}, editor = {Mate\v{s}i\'{c}, M.}, year = {2019}, pages = {73-74}, keywords = {dru\v{s}tveno odgovorno poslovanje, odluka o kupnji, prehrambeni proizvodi}, title = {Najzna\v{c}ajniji elementi dru\v{s}tveno odgovornog poslovanja prehrambenih kompanija u Republici Hrvatskoj}, keyword = {dru\v{s}tveno odgovorno poslovanje, odluka o kupnji, prehrambeni proizvodi}, publisher = {Hrvatski poslovni savjet za odr\v{z}ivi razvoj}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Zlatar-Vuli\'{c}, Romana}, editor = {Mate\v{s}i\'{c}, M.}, year = {2019}, pages = {73-74}, keywords = {corporate social responsibility, purchase decisions, food products}, title = {The most important elements of corporate social responsibility of food companies in the Republic of Croatia}, keyword = {corporate social responsibility, purchase decisions, food products}, publisher = {Hrvatski poslovni savjet za odr\v{z}ivi razvoj}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font