Pregled bibliografske jedinice broj: 1125826
Stavovi studenata Prehrambene tehnologije o važnosti engleskog jezika struke
Stavovi studenata Prehrambene tehnologije o važnosti engleskog jezika struke // Od teorije do prakse u jeziku struke / Cigan, Vesna ; Krakić Ana-Marija ; Omrčen, Darija (ur.).
Zagreb: Udruga nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama, 2019. str. 336-348 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1125826 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi studenata Prehrambene tehnologije o
važnosti engleskog jezika struke
(The attitudes of Food technology students about
the importance of English for specific purposes)
Autori
Šarić, Antonija ; Budić, Lahorka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Od teorije do prakse u jeziku struke
/ Cigan, Vesna ; Krakić Ana-Marija ; Omrčen, Darija - Zagreb : Udruga nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama, 2019, 336-348
Skup
IV. International Conference From Theory to Practice in Language for Specific Purposes = IV. međunarodna konferencija Od teorije do prakse u jeziku struke
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 21.02.2019. - 23.02.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
ECTS bodovi ; engleski jezik struke ; nastavni materijali ; obvezni kolegij ; stav i motivacija studenata
(compulsory subject ; ECTS credits ; English for specific purpose ; students' attitudes and motivation ; teaching materials)
Sažetak
Zbog činjenice da se engleski jezik struke često smatra manje bitnim predmetom na nefilološkim fakultetima, unatoč velikom trudu koji predavači ulažu kako bi nastavu jezika struke osuvremenili i učinili zanimljivom, željeli smo ispitati mišljenja studenata o važnosti navedenoga kolegija. Istraživanje je provedeno na kolegijima Engleski jezik I i Engleski jezik II na prvoj i drugoj godini preddiplomskoga studija Prehrambene tehnologije u Osijeku. Cilj istraživanja bio je utvrditi stavove studenata prema navedenim kolegijima, njihovu motivaciju za učenje engleskoga jezika struke, trud koji ulažu u svladavanje sadržaja jezika struke te zadovoljstvo nastavnim materijalima i oblicima nastavnoga rada. Rezultati pokazuju pozitivan stav studenata prema učenju stranoga jezika, razumijevanje važnosti poznavanja jezika struke za buduće zanimanje i daljnju uspješnu komunikaciju u poslovnome okruženju. Najpoželjnijim načinom učenja smatraju rad na stručnim tekstovima, usvajanje stručnoga vokabulara te video isječke kao suvremeno sredstvo praćenja trendova u jeziku struke. Nadalje, analiza stavova studenata pokazuje kako studenti 1. godine preddiplomskoga studija smatraju da bi engleski jezik trebao biti obvezan predmet na svim godinama studija. Iako su se i studenti 2. druge godine izjasnili kako im je engleski jezik važan za budućnost, ipak nisu mišljenja da bi trebao biti obvezan na svim godinama studija. Većina studenata satnicu od dva sata tjedno smatra dostatnom za svladavanje jezika struke, iako priznaju kako ulažu jako puno truda kako bi položili ispit iz navedenih kolegija, što po njihovu mišljenju nije proporcionalno broju ECTS bodova koje donosi kolegij.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Prehrambeno-tehnološki fakultet, Osijek