Pregled bibliografske jedinice broj: 1125634
Učenje njemačkog jezika od osnovne škole do državne mature
Učenje njemačkog jezika od osnovne škole do državne mature // Varaždinski učitelj, 4 (2021), 6; 617-626 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1125634 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenje njemačkog jezika od osnovne škole do državne mature
(Learning German from Elementary School to State Matura Exam)
Autori
Karačić, Geriena
Izvornik
Varaždinski učitelj (2623-7237) 4
(2021), 6;
617-626
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
broj nastavnih sati, strani jezik, strukovne škole, višejezičnost
(number of teaching hours, foreign language, vocational schools, multilingualism)
Sažetak
U radu se analizira broj učenika koji uči njemački jezik u osnovnim i srednjim školama te se razmatra odabir ispita iz njemačkog jezika na državnoj maturi. Cilj je proučiti vertikalu učenja njemačkog jezika i utvrditi koje su mogućnosti povećanja broja pristupnika ispitu iz njemačkog jezika na državnoj maturi. Rezultati analize odabira ispita iz njemačkog jezika na državnoj maturi pokazuju da je veći broj pristupnika iz strukovnih škola nego iz gimnazija te da se češće polaže njemački jezik na osnovnoj razini nego na višoj razini. Dobiveni rezultati ukazuju na potrebu za doradu jezične politike u hrvatskom obrazovnom sustavu u pogledu učenja njemačkog kao stranog jezik.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)