Pregled bibliografske jedinice broj: 1125541
ZNAČENJE GLAZBENIH AKTIVNOSTI ZA DJETETOV RAZVOJ IZ PERSPEKTIVE STUDENATA RANOGA I PREDŠKOLSKOG ODGOJA I OBRAZOVANJA U HRVATSKOJ, SRBIJI I SLOVENIJI
ZNAČENJE GLAZBENIH AKTIVNOSTI ZA DJETETOV RAZVOJ IZ PERSPEKTIVE STUDENATA RANOGA I PREDŠKOLSKOG ODGOJA I OBRAZOVANJA U HRVATSKOJ, SRBIJI I SLOVENIJI // GLAZBENA PEDAGOGIJA U SVJETLU SADAŠNJIH I BUDUĆIH PROMJENA 6 / Svalina, Vesna (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020. str. 261-277 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1125541 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
ZNAČENJE GLAZBENIH AKTIVNOSTI ZA DJETETOV RAZVOJ
IZ PERSPEKTIVE STUDENATA RANOGA I PREDŠKOLSKOG
ODGOJA I OBRAZOVANJA U HRVATSKOJ, SRBIJI I
SLOVENIJI
(THE IMPORTANCE OF MUSIC ACTIVITIES FOR THE CHILD’S
DEVELOPMENT VIEWED FROM THE PERSPECTIVE OF
STUDENTS IN
EARLY CHILDHOOD TEACHER EDUCATION IN CROATIA,
SERBIA AND SLOVENIA)
Autori
Bačlija Sušić, Blaženka ; Miletić, Aleksandra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
GLAZBENA PEDAGOGIJA U SVJETLU SADAŠNJIH I BUDUĆIH PROMJENA 6
/ Svalina, Vesna - Osijek : Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020, 261-277
ISBN
978-953-6965-93-9
Skup
6. međunarodni simpozij glazbenih pedagoga: Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena - Glazba u školi - stanje i perspektive = 6th International Symposium of Music Pedagogues: Music Education in the Context of Present and Future Changes - Music in Schools - State and Perspectives
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 11.04.2019. - 13.04.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
dobrobiti glazbe, glazbene aktivnosti, mišljenja ispitanika, osjećaj odgovornosti, studenti odgojiteljskog studija.
(music benefits ; music activities ; opinions of respondents ; sense of accountability ; students of preschool studies.)
Sažetak
Iako brojna istraživanja potvrđuju utjecaj glazbenog obrazovanja te aktivnog sudjelovanja u glazbenim aktivnostima na intelektulani, društveni i osobni razvoj djece i mladih, kao i transfer glazbenih dobrobiti na druge domene i aktivnosti (Hallam, 2016), provođenje glazbenih i glazbeno- stvaralačkih aktivnosti još uvijek nije dovoljno zastupljeno u odgojno-obrazovnoj praksi. Na provođenje glazbenih aktivnosti u vrtiću utječu čimbenici kao što su: glazbene kompetencije odgojitelja, razvijen interes i senzibilitet odgojitelja za glazbu i glazbene aktivnosti, odnosno glazbene navike, razvijena svijest odgojitelja o važnosti glazbe i glazbenih aktivnosti u djetetovu razvoju, osjećaj profesionalne odgovornosti odgojitelja za provođenje glazbenih aktivnosti i sl. Svrha istraživanja jest utvrditi kakva su mišljenja studenata odgojiteljskih studija učiteljskih fakulteta u Hrvatskoj, Srbiji i Sloveniji o važnosti i ulozi glazbenog obrazovanja u djetetovu razvoju s obzirom na državu iz koje potječu, godinu studija, samoprocjenu glazbenih kompetencija i razvijen interes i senzibilitet odgojitelja za glazbene aktivnosti, odnosno glazbene navike ispitanika. Ispitanici su studenti 3. godine dodiplomskoga studija te 1. godine diplomskoga odgojiteljskog studija učiteljskih fakulteta u Hrvatskoj i Sloveniji, odnosno studenti 3. i 4. godine osnovnih studija u Srbiji. Za potrebe istraživanja formiran je anketni upitnik, a za obradu podataka korištena je deskriptivna i inferencijalna statistika. Očekuje se da se ispitanici međusobno ne razlikuju u mišljenju o važnosti glazbenih aktivnosti u djetetovu razvoju s obzirom na državu iz koje potječu, dok se razlika očekuje s obzirom na godinu studija ispitanika. Ujedno se pretpostavlja da postoji povezanost mišljenja ispitanika sa samoprocjenom njihovih glazbenih kompetencija kao i njihovim glazbenim navikama koje upućuju na njihov interes i senzibilitet za glazbu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost