Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1125480

Anita Peti-Stantić i Vedrana Stantić: Znati(želja)


Ott Franolić, Marija
Anita Peti-Stantić i Vedrana Stantić: Znati(želja), 2021. (popularni rad).


CROSBI ID: 1125480 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Anita Peti-Stantić i Vedrana Stantić: Znati(želja)
(Anita Peti-Stantić and Vedrana Stantić: Curiosity)

Autori
Ott Franolić, Marija

Izvornik
Moderna vremena

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, popularni rad

Godina
2021

Ključne riječi
znatiželja, znanje, popularno-znanstveni tekstovi, kreativnost
(curiosity, knowledge, education, creativity, popular science)

Sažetak
Kritika knjige Anite Peti-Stantić i Vedrane Stantić: "Znati(želja): Zašto mladi trebaju čitati popularnoznanstvene tekstove, i to odmah?" (Naklada Ljevak, 2021.)

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Književnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Marija Ott Franolić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

mvinfo.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Ott Franolić, Marija
Anita Peti-Stantić i Vedrana Stantić: Znati(želja), 2021. (popularni rad).
Ott Franolić, M. (2021) Anita Peti-Stantić i Vedrana Stantić: Znati(želja). Moderna vremena. Popularni rad.
@unknown{unknown, author = {Ott Franoli\'{c}, Marija}, year = {2021}, keywords = {znati\v{z}elja, znanje, popularno-znanstveni tekstovi, kreativnost}, title = {Anita Peti-Stanti\'{c} i Vedrana Stanti\'{c}: Znati(\v{z}elja)}, keyword = {znati\v{z}elja, znanje, popularno-znanstveni tekstovi, kreativnost} }
@unknown{unknown, author = {Ott Franoli\'{c}, Marija}, year = {2021}, keywords = {curiosity, knowledge, education, creativity, popular science}, title = {Anita Peti-Stanti\'{c} and Vedrana Stanti\'{c}: Curiosity}, keyword = {curiosity, knowledge, education, creativity, popular science} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font