Pregled bibliografske jedinice broj: 1125336
Različite izvedbene mogućnosti bajki Ivane Brlić Mažuranić
Različite izvedbene mogućnosti bajki Ivane Brlić Mažuranić, 2019., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 1125336 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Različite izvedbene mogućnosti bajki Ivane Brlić
Mažuranić
(Different adaptations of fairy tales written by
Ivana Brlić Mažuranić)
Autori
Petrić, Klara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
10.07
Godina
2019
Stranica
68
Mentor
Vidović Schreiber, Tea-Tereza
Ključne riječi
Ivana Brlić-Mažuranić ; scenska igra ; scenska lutka ; dječji igrani film ; kreativno stvaranje
(Ivana Brlić-Mažuranić ; play ; puppet ; children's movie ; creative making)
Sažetak
Ovaj diplomski rad govori o primjeni djela Ivane Brlić-Maţuranić u radu s djecom predškolske dobi, čiji je projekt „Priče iz davnine" proveden u dječjem vrtiću „Kaštelet“ u Splitu. Za vrijeme njegovog trajanja, vodeći se dječjim interesom realizirane su lutkarska predstava „Kako je Potjeh tražio istinu“, igrana predstava „Ribar Palunko i njegova ţena“ te je snimljen dječji igrani film „Regoč i Kosjenka“. Proces nastanka scenskih igara prema literarnom dramskom predlošku detaljno je prikazan u radu. Osim upoznavanja s dramsko scenskim izrazom te različitim dramskim vrstama, cilj projekta je bio kod djece razviti sve njegove potencijale kako bi sudjelovala u radu na dramskom tekstu, interpretaciji uloga, odabiru scenske glazbe, glumi te izvedbenom dijelu scenske i lutkarske igre. U oslobađanju svog potencijala, lutka se pokazala od velike važnosti i utjecaja na djecu. S ciljem razvijanja interesa za medijska ostvarenja u radu s djecom predškolske dobi, u sklopu navedenog projekta snimljen je dječji igrani film u čijem su procesu djeca usvojila temeljne filmske pojmove te tako razvila svijest o korištenju medija na pozitivan način. Sve ove različite izvedbe su nastale pod utjecajem priča Ivane Brlić-Maţuranić, a djecu su potakle na razvijanje svih životnih vrijednosti, a njihov doživljaj i mašta želju za novim kreativnim stvaranjem.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Kazališna umjetnost (scenske i medijske umjetnosti), Književnost
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu
Profili:
Tea-Tereza Vidović Schreiber
(mentor)