Pregled bibliografske jedinice broj: 1125308
Površina i volumen u novom kurikulumu matematike
Površina i volumen u novom kurikulumu matematike, 2021., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1125308 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Površina i volumen u novom kurikulumu matematike
(Area and volume in the new curriculum of Matematics)
Autori
Čulina, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
30.04
Godina
2021
Stranica
44
Mentor
Krčadinac, Vedran
Ključne riječi
površina ; volumen
(area ; volume)
Sažetak
Na početku diplomskog rada dan je povijesni pregled razvoja površine i volumena. Zatim su definirani ključni pojmovi iz teorije mjere kao što su sigma-algebra i mjera na sigma-algebri. Definirana je Lebesgueova mjera koja na R^2 predstavlja moderni pojam površine, a na R^3 predstavlja moderni pojam volumena. Zatim je dana analiza obrade pojmova površine i volumena od trećeg razreda osnovne škole do četvrtog razreda gimnazije. Na kraju rada metodički je razrađena obrada opsega i površine s pomoću nastavnog pomagala geoploče.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Matematički odjel, Zagreb,
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Profili:
Vedran Krčadinac
(mentor)