Pregled bibliografske jedinice broj: 1125075
Povjerenje kupaca prema oglašavanju kozmetičkih proizvoda na YouTube-u
Povjerenje kupaca prema oglašavanju kozmetičkih proizvoda na YouTube-u, 2019., diplomski rad, diplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1125075 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Povjerenje kupaca prema oglašavanju kozmetičkih
proizvoda na YouTube-u
(Customer trust in advertising cosmetics on YouTube)
Autori
Juraić, Patricia
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
Podatak o recenziji nije dostupan
Godina
2019
Stranica
75
Mentor
Jurišić, Jelena ; Varga, Vanesa
Ključne riječi
društveni mediji, You Tube, kozmetika, oglašavanje, povjerenje, kupci
(social media, You Tube, cosmetics, advertising, trust, customers)
Sažetak
Živimo u vremenu u kojem se ljudi svakodnevno služe internetom i društvenim medijima. Razvoj tehnologije je utjecao na promjene u ponašanju ljudi kao i na poslovanje tvrtki. Žene se sve više služe novim tehnologijama kako bi došle do informacija o kozmetičkim proizvodima. YouTube pruža brz i jednostavan uvid u kozmetičke proizvode putem videozapisa u kojima se precizno može pokazati određeni proizvod, odnosno njegov izgled, funkcija i način upotrebe. Kozmetički brendovi objavljuju videozapise na YouTubeu u nadi kako će oni utjecati na potencijalne kupce i njihovu odluku o kupnji kozmetičkog proizvoda. Ovim se radom nastoji pokazati kako YouTube utječe na ponašanje kupaca i na promjenu u oglašavanju tvrtki. Više nije dovoljno oglašavati se putem nekog tradicionalnog medija, ljudi žele više informacija i sadržaja. Tema ovoga rada je povjerenje kupaca prema oglašavanju kozmetičkih proizvoda na YouTubeu. Zato se istraživanje ovoga rada baziralo na videozapisima koje kozmetički brendovi objavljuju na svojim službenim YouTube kanalima, te kako ti videozapisi utječu na povjerenje potencijalnih kupaca. Radom se htjelo odgovoriti na pitanje imaju li kupci više povjerenja u oglašavanje kozmetičkih proizvoda na YouTubeu, nego u oglašavanje putem tradicionalnih medija, te ukazati na značajke koje utječu na povjerenje kupaca u prezentirane informacije o kozmetičkim proizvodima putem videozapisa. Istraživanje je provedeno analizom videozapisa kozmetičkih brendova, te anketom ženske populacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb