Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1125075

Povjerenje kupaca prema oglašavanju kozmetičkih proizvoda na YouTube-u


Juraić, Patricia
Povjerenje kupaca prema oglašavanju kozmetičkih proizvoda na YouTube-u, 2019., diplomski rad, diplomski, Zagreb


CROSBI ID: 1125075 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Povjerenje kupaca prema oglašavanju kozmetičkih proizvoda na YouTube-u
(Customer trust in advertising cosmetics on YouTube)

Autori
Juraić, Patricia

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Mjesto
Zagreb

Datum
Podatak o recenziji nije dostupan

Godina
2019

Stranica
75

Mentor
Jurišić, Jelena ; Varga, Vanesa

Ključne riječi
društveni mediji, You Tube, kozmetika, oglašavanje, povjerenje, kupci
(social media, You Tube, cosmetics, advertising, trust, customers)

Sažetak
Živimo u vremenu u kojem se ljudi svakodnevno služe internetom i društvenim medijima. Razvoj tehnologije je utjecao na promjene u ponašanju ljudi kao i na poslovanje tvrtki. Žene se sve više služe novim tehnologijama kako bi došle do informacija o kozmetičkim proizvodima. YouTube pruža brz i jednostavan uvid u kozmetičke proizvode putem videozapisa u kojima se precizno može pokazati određeni proizvod, odnosno njegov izgled, funkcija i način upotrebe. Kozmetički brendovi objavljuju videozapise na YouTubeu u nadi kako će oni utjecati na potencijalne kupce i njihovu odluku o kupnji kozmetičkog proizvoda. Ovim se radom nastoji pokazati kako YouTube utječe na ponašanje kupaca i na promjenu u oglašavanju tvrtki. Više nije dovoljno oglašavati se putem nekog tradicionalnog medija, ljudi žele više informacija i sadržaja. Tema ovoga rada je povjerenje kupaca prema oglašavanju kozmetičkih proizvoda na YouTubeu. Zato se istraživanje ovoga rada baziralo na videozapisima koje kozmetički brendovi objavljuju na svojim službenim YouTube kanalima, te kako ti videozapisi utječu na povjerenje potencijalnih kupaca. Radom se htjelo odgovoriti na pitanje imaju li kupci više povjerenja u oglašavanje kozmetičkih proizvoda na YouTubeu, nego u oglašavanje putem tradicionalnih medija, te ukazati na značajke koje utječu na povjerenje kupaca u prezentirane informacije o kozmetičkim proizvodima putem videozapisa. Istraživanje je provedeno analizom videozapisa kozmetičkih brendova, te anketom ženske populacije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vanesa Varga (mentor)

Avatar Url Jelena Jurišić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Juraić, Patricia
Povjerenje kupaca prema oglašavanju kozmetičkih proizvoda na YouTube-u, 2019., diplomski rad, diplomski, Zagreb
Juraić, P. (2019) 'Povjerenje kupaca prema oglašavanju kozmetičkih proizvoda na YouTube-u', diplomski rad, diplomski, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Jurai\'{c}, Patricia}, year = {2019}, pages = {75}, keywords = {dru\v{s}tveni mediji, You Tube, kozmetika, ogla\v{s}avanje, povjerenje, kupci}, title = {Povjerenje kupaca prema ogla\v{s}avanju kozmeti\v{c}kih proizvoda na YouTube-u}, keyword = {dru\v{s}tveni mediji, You Tube, kozmetika, ogla\v{s}avanje, povjerenje, kupci}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Jurai\'{c}, Patricia}, year = {2019}, pages = {75}, keywords = {social media, You Tube, cosmetics, advertising, trust, customers}, title = {Customer trust in advertising cosmetics on YouTube}, keyword = {social media, You Tube, cosmetics, advertising, trust, customers}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font