Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1125071

Community management - alat u odnosima s javnošću


Merlić, Antonela
Community management - alat u odnosima s javnošću, 2019., diplomski rad, diplomski, Zagreb


CROSBI ID: 1125071 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Community management - alat u odnosima s javnošću
(Community management - a tool in public relations)

Autori
Merlić, Antonela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Mjesto
Zagreb

Datum
Podatak o recenziji nije dostupan

Godina
2019

Stranica
69

Mentor
Jurišić, Jelena ; Varga, Vanesa

Ključne riječi
community management, odnosi s javnošću, društveni mediji
(community management, public relations, social media)

Sažetak
Community management jedna je od novijih grana odnosa s javnošću te je kao takva trenutno od velikog značaja za stvaranje i održavanje odnosa s potrošačima, ali i razvoj brenda. Pojam brend označava unikatan dizajn, znak, simbol, riječ ili kombinaciju svega što stvara sliku i identificira proizvod koji je drugačiji od konkurencije (internetski portal Business Dictionary, 2018.). U ovom se radu analizira pojava i razvoj odnosa s javnošću i srodnih disciplina, što je u konačnici dovelo i do stvaranja i razvoja community managementa u jednu od jačih disciplina današnjice. Mnogo toga danas ovisi o komunikaciji pa je iz tog razloga ova disciplina postala jedna od važnijih. Upravo zato, potrošači koji imaju vezu s nekim brendom postaju tzv. „ambasadori“ preko vrlo moćnog alata današnjice – društvenih medija. Posljedično tome, sve se više pozornosti posvećuje upravljanju profilima brendova na raznim društvenim medijima kako bi se prezentirala što bolja slika brenda, ali i stvorio što bolji uzajamni odnos s potrošačima odnosno publikom. Osim kompanijama i njihovim brendovima, community management vrlo je važan i influencerima koji svojim mišljenjem utječu na mišljenja i ponašanja drugih ljudi. Pojam influencer upotrebljava se kada se govori o društvenim medijima, a označava osobu koja ima mnogo pratitelja na svojim profilima. (internetski portal Bolje.hr, 2018.). U ovom radu, čiji je cilj bio pokazati važnost community managementa, utvrđeno je kako community management uistinu može imati veliku važnost za kompaniju. Tako je loše odrađen community management ostavio loše posljedice i okaljan ugled kompanije, dok je onaj koji je bio dobro odrađen, čak i u kriznim situacijama, imao pozitivan ishod za kompaniju kao što je pridobivanje novih potrošača, poboljšanje prodaje i besplatan medijski prostor.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vanesa Varga (mentor)

Avatar Url Jelena Jurišić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Merlić, Antonela
Community management - alat u odnosima s javnošću, 2019., diplomski rad, diplomski, Zagreb
Merlić, A. (2019) 'Community management - alat u odnosima s javnošću', diplomski rad, diplomski, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Merli\'{c}, Antonela}, year = {2019}, pages = {69}, keywords = {community management, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, dru\v{s}tveni mediji}, title = {Community management - alat u odnosima s javno\v{s}\'{c}u}, keyword = {community management, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, dru\v{s}tveni mediji}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Merli\'{c}, Antonela}, year = {2019}, pages = {69}, keywords = {community management, public relations, social media}, title = {Community management - a tool in public relations}, keyword = {community management, public relations, social media}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font