Pregled bibliografske jedinice broj: 1125071
Community management - alat u odnosima s javnošću
Community management - alat u odnosima s javnošću, 2019., diplomski rad, diplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1125071 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Community management - alat u odnosima s javnošću
(Community management - a tool in public relations)
Autori
Merlić, Antonela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
Podatak o recenziji nije dostupan
Godina
2019
Stranica
69
Mentor
Jurišić, Jelena ; Varga, Vanesa
Ključne riječi
community management, odnosi s javnošću, društveni mediji
(community management, public relations, social media)
Sažetak
Community management jedna je od novijih grana odnosa s javnošću te je kao takva trenutno od velikog značaja za stvaranje i održavanje odnosa s potrošačima, ali i razvoj brenda. Pojam brend označava unikatan dizajn, znak, simbol, riječ ili kombinaciju svega što stvara sliku i identificira proizvod koji je drugačiji od konkurencije (internetski portal Business Dictionary, 2018.). U ovom se radu analizira pojava i razvoj odnosa s javnošću i srodnih disciplina, što je u konačnici dovelo i do stvaranja i razvoja community managementa u jednu od jačih disciplina današnjice. Mnogo toga danas ovisi o komunikaciji pa je iz tog razloga ova disciplina postala jedna od važnijih. Upravo zato, potrošači koji imaju vezu s nekim brendom postaju tzv. „ambasadori“ preko vrlo moćnog alata današnjice – društvenih medija. Posljedično tome, sve se više pozornosti posvećuje upravljanju profilima brendova na raznim društvenim medijima kako bi se prezentirala što bolja slika brenda, ali i stvorio što bolji uzajamni odnos s potrošačima odnosno publikom. Osim kompanijama i njihovim brendovima, community management vrlo je važan i influencerima koji svojim mišljenjem utječu na mišljenja i ponašanja drugih ljudi. Pojam influencer upotrebljava se kada se govori o društvenim medijima, a označava osobu koja ima mnogo pratitelja na svojim profilima. (internetski portal Bolje.hr, 2018.). U ovom radu, čiji je cilj bio pokazati važnost community managementa, utvrđeno je kako community management uistinu može imati veliku važnost za kompaniju. Tako je loše odrađen community management ostavio loše posljedice i okaljan ugled kompanije, dok je onaj koji je bio dobro odrađen, čak i u kriznim situacijama, imao pozitivan ishod za kompaniju kao što je pridobivanje novih potrošača, poboljšanje prodaje i besplatan medijski prostor.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb