Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1125065

Stavovi studenata prema zanimanju Instagram blogera


Brattoni, Aleta
Stavovi studenata prema zanimanju Instagram blogera, 2019., diplomski rad, diplomski, Zagreb


CROSBI ID: 1125065 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi studenata prema zanimanju Instagram blogera
(Student's attitudes towards the Instagram blogger profession)

Autori
Brattoni, Aleta

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Mjesto
Zagreb

Datum
Podatak o recenziji nije dostupan

Godina
2019

Stranica
71

Mentor
Jurišić, Jelena ; Varga, Vanesa

Ključne riječi
društveni mediji, Instagram blogeri, influencer marketing
(social media, Instagram bloggers, influencer marketing)

Sažetak
Instagram je jedan od društvenih medija koji je u vrlo kratko vrijeme ostvario veliku popularnost, posebice meĎu mlaĎom populacijom. Krajem 2018. godine brojio je milijardu mjesečno aktivnih korisnika, te njih 500 milijuna dnevno aktivnih (Omnicore, 2019). Navedeno su znali iskoristiti oni njegovi korisnici koji su na navedenoj platformi uspostavili kredibilitet i sakupili mnogobrojnu publiku te time postali zanimljivi manjim ili većim tvrtkama kao posrednici izmeĎu brenda i kupca. Javlja se tako sve veći broj takozvanih influencera, odnosno Instagram blogera, koji fotografije ne objavljuju samo iz zabave, već kao način zarade, a koliko se takav posao razvio govore podaci kako je 86% marketinških tvrtki koristilo marketing pomoću „utjecajnih osoba”od kojih je 92% bilo zadovoljno rezultatima smatrajući takvu vrstu marketinga djelotvornom. Influencer marketing postala je tako „produţena ruka” tradicionalnome marketingu(Linqia, 2017). Uz pomoć Instagram blogera, tvrtke se pribliţavaju prvenstveno mlaĎoj generaciji, s obzirom na to da su oni ti koji platformu najviše koriste (Arbona, 2018). Upravo je zbog toga ovaj rad posvećen istraţivanju stavova mlaĎe populacije. Dakle, njegov je glavni cilj spoznati stavove studenata o zanimanju Instagram blogera. U radu je naglašena metoda mreţne ankete, a osim toga, kao izvor podataka korištena je relevantna literatura, zatim istraţivanja digitalnih agencija i graĎa s popularnih internetskih stranica, dok se analiza sadrţaja koristi kod istraţivanja profila influencera. Istraţivanje je pokazalo kako gotovo svi studenti posjeduju Instagram profil i koriste ga skoro svakodnevno. U interakciji s „utjecajnim osobama” oprezni su, ne povode se uvijek za njihovim savjetima, te ih ne smatraju uvijek vjerodostojnima. Ipak, privlače ih njihove fotografije i u njima uţivaju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Vanesa Varga (mentor)

Avatar Url Jelena Jurišić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Brattoni, Aleta
Stavovi studenata prema zanimanju Instagram blogera, 2019., diplomski rad, diplomski, Zagreb
Brattoni, A. (2019) 'Stavovi studenata prema zanimanju Instagram blogera', diplomski rad, diplomski, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Brattoni, Aleta}, year = {2019}, pages = {71}, keywords = {dru\v{s}tveni mediji, Instagram blogeri, influencer marketing}, title = {Stavovi studenata prema zanimanju Instagram blogera}, keyword = {dru\v{s}tveni mediji, Instagram blogeri, influencer marketing}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Brattoni, Aleta}, year = {2019}, pages = {71}, keywords = {social media, Instagram bloggers, influencer marketing}, title = {Student's attitudes towards the Instagram blogger profession}, keyword = {social media, Instagram bloggers, influencer marketing}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font