Pregled bibliografske jedinice broj: 1124981
Komparativna analiza nastavnih programa iz područja likovnih umjetnosti u Hrvatskoj i Njemačkoj
Komparativna analiza nastavnih programa iz područja likovnih umjetnosti u Hrvatskoj i Njemačkoj, 2021., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1124981 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komparativna analiza nastavnih programa iz
područja likovnih umjetnosti u Hrvatskoj i
Njemačkoj
(Comparative analysis of curriculum in the field of
fine arts in Croatia and Germany)
Autori
Pavliček, Josipa
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
31.03
Godina
2021
Stranica
91
Mentor
Dulibić, Frano
Ključne riječi
likovna umjetnost, likovni elementi, metode poučavanja i učenja, nastavni plan i program, nastavni predmet Likovna umjetnost, promatranje umjetničkih djela
(fine arts, fine arts elements, teaching and learning methods, curriculum, school subject Fine arts, observation of works of art, textbooks)
Sažetak
Ovaj rad bavi se likovnom umjetnošću kao nastavnim predmetom u srednjim školama, gimnazijama i strukovnim školama u Hrvatskoj i u Njemačkoj, pa služi kao usporedba i analiza provedbe nastave likovne umjetnosti u te dvije države. U radu je objašnjeno kako se provodi nastava likovne umjetnosti, koji su ishodi učenja i koje se kompetencije stječu učenjem likovne umjetnosti u Hrvatskoj i u Njemačkoj. Opisima i analizama nastavnih programa i kurikuluma za nastavni predmet Likovna umjetnost u hrvatskim i njemačkim gimnazijama i strukovnim školama dobiva se uvid u zadaće, sadržaj, ciljeve i ishode toga predmeta, te u njihove sličnosti i razlike, a analizama i interpretacijama četiri umjetnička djela u udžbenicima na hrvatskom i njemačkom jeziku dobiva se uvid u nastavu likovne umjetnosti u tim zemljama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Povijest umjetnosti