Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1124361

Instrukcijsko školsko vođenje: prikaz i analiza dosadašnjih istraživanja


Kovač, Vesna
Instrukcijsko školsko vođenje: prikaz i analiza dosadašnjih istraživanja // U mreži paradigmi: pogled prema horizontu istraživanja u odgoju i obrazovanju. Zbornik posvećen dr. sc. Branku Rafajcu, profesoru emeritusu / Kovač, Vesna ; Rončević, Nena ; Gregorović Belaić, Zlatka (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2021. str. 223-247


CROSBI ID: 1124361 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Instrukcijsko školsko vođenje: prikaz i analiza dosadašnjih istraživanja
(Instructional School Leadership: a Review and Analysis of Recent Researches)

Autori
Kovač, Vesna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni

Knjiga
U mreži paradigmi: pogled prema horizontu istraživanja u odgoju i obrazovanju. Zbornik posvećen dr. sc. Branku Rafajcu, profesoru emeritusu

Urednik/ci
Kovač, Vesna ; Rončević, Nena ; Gregorović Belaić, Zlatka

Izdavač
Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci

Grad
Rijeka

Godina
2021

Raspon stranica
223-247

ISBN
978-953-361-081-4

Ključne riječi
instrukcijsko školsko vođenje ; školski ravnatelji ; instrukcijski uspješne škole, učitelji, stručno usavršavanje
(instructional school leadership ; school principals ; instructional successful schools, teachers, professional development)

Sažetak
U ovom se radu prikazuju, sistematiziraju i analiziraju dosadašnje spoznaje o instrukcijskom školskom vođenju s posebnim osvrtom na ravnateljsko instrukcijsko vođenje. Instrukcijsko školsko vođenje predstavlja teorijski i praktični konstrukt koji se može opisati kroz skup uloga i zadataka školskih ravnatelja i drugih dionika uključenih u školsko vođenje, fokusiranih na unapređivanje procesa učenja i poučavanja kroz usmjeravanje, podupiranje i osiguravanje resursa učiteljima i učenicima u tim procesima. Posebna pozornost usmjerena je na prikaze rezultata empirijskih istraživanja koji pojašnjavaju neizravne doprinose koji određeni aspekti instrukcijskog vođenja imaju na jačanje školskih i učeničkih postignuća, od koji se ističu specifične prakse instrukcijskog djelovanja ravnatelja na profesionalni razvoj učitelja. Pored toga, iz recentnih istraživanja ekstrahirani su faktori koji mogu snažno djelovati na oblikovanje specifičnih praksi instrukcijskoga školskog vođenja. Dosadašnja istraživanja instrukcijskoga školskog vođenja u Hrvatskoj malobrojna su i uglavnom se referiraju na deskriptivne podatke o učestalosti prakticiranja određenih praksi instrukcijskoga školskog vođenja, pa tek valja utvrditi kakvi modeli instrukcijskoga školskog vođenja mogu (izravno ili neizravno) snažnije pridonijeti jačanju školskih i učeničkih postignuća u različitim organizacijskim i lokalnim okruženjima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Vesna Kovač (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada izdavastvo.ffri.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Kovač, Vesna
Instrukcijsko školsko vođenje: prikaz i analiza dosadašnjih istraživanja // U mreži paradigmi: pogled prema horizontu istraživanja u odgoju i obrazovanju. Zbornik posvećen dr. sc. Branku Rafajcu, profesoru emeritusu / Kovač, Vesna ; Rončević, Nena ; Gregorović Belaić, Zlatka (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2021. str. 223-247
Kovač, V. (2021) Instrukcijsko školsko vođenje: prikaz i analiza dosadašnjih istraživanja. U: Kovač, V., Rončević, N. & Gregorović Belaić, Z. (ur.) U mreži paradigmi: pogled prema horizontu istraživanja u odgoju i obrazovanju. Zbornik posvećen dr. sc. Branku Rafajcu, profesoru emeritusu. Rijeka, Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, str. 223-247.
@inbook{inbook, author = {Kova\v{c}, Vesna}, year = {2021}, pages = {223-247}, keywords = {instrukcijsko \v{s}kolsko vo\djenje, \v{s}kolski ravnatelji, instrukcijski uspje\v{s}ne \v{s}kole, u\v{c}itelji, stru\v{c}no usavr\v{s}avanje}, isbn = {978-953-361-081-4}, title = {Instrukcijsko \v{s}kolsko vo\djenje: prikaz i analiza dosada\v{s}njih istra\v{z}ivanja}, keyword = {instrukcijsko \v{s}kolsko vo\djenje, \v{s}kolski ravnatelji, instrukcijski uspje\v{s}ne \v{s}kole, u\v{c}itelji, stru\v{c}no usavr\v{s}avanje}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka} }
@inbook{inbook, author = {Kova\v{c}, Vesna}, year = {2021}, pages = {223-247}, keywords = {instructional school leadership, school principals, instructional successful schools, teachers, professional development}, isbn = {978-953-361-081-4}, title = {Instructional School Leadership: a Review and Analysis of Recent Researches}, keyword = {instructional school leadership, school principals, instructional successful schools, teachers, professional development}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font