Pregled bibliografske jedinice broj: 1124310
Interpretativno čitanje u osnovnoj školi
Interpretativno čitanje u osnovnoj školi // 3. simpozij Odjela za rano učenje jezika: Čitanje na materinskom jeziku u ranoj dobi
Zagreb, Hrvatska, 2018. (pozvano predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1124310 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Interpretativno čitanje u osnovnoj školi
(Reading aloud in elementary school)
Autori
Vlašić Duić, Jelena ; Pletikos Olof, Elenmari
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
3. simpozij Odjela za rano učenje jezika: Čitanje na materinskom jeziku u ranoj dobi
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 28.09.2018
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
čitanje naglas ; interpretativno čitanje u razredu ; strategije čitanja
(read-aloud in class ; reading literacy ; reading strategies)
Sažetak
U izlaganju su objašnjene vrste čitanja i govorne interpretacije, dosadašnje znanstvene spoznaje o čitanju naglas u nižim razredima hrvatskih osnovnih škola te načini kako učitelji tijekom školovanja stječu vještine govorne interpretacije. Istraživanja percepcije različitih govornih interpretacija pokazuju da je izuzetno važan glas i izgovor. Stoga, tijekom školovanja budući nastavnici jezika i književnosti trebaju imati praksu koja uključuje: fonetske vježbe izgovora, vježbe za glas i vježbe govorne glumačke interpretacije. Nastavnici posebno trebaju njegovati izvedbeni stil u kojem se poštuje kontinuitet priče i koji ne ometa užitak čitanja jer se raspravlja tek nakon što je djelo pročitano. U nastavu se trebaju koristiti i kvalitetne zvučne snimke.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb