Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1124310

Interpretativno čitanje u osnovnoj školi


Vlašić Duić, Jelena; Pletikos Olof, Elenmari
Interpretativno čitanje u osnovnoj školi // 3. simpozij Odjela za rano učenje jezika: Čitanje na materinskom jeziku u ranoj dobi
Zagreb, Hrvatska, 2018. (pozvano predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 1124310 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Interpretativno čitanje u osnovnoj školi
(Reading aloud in elementary school)

Autori
Vlašić Duić, Jelena ; Pletikos Olof, Elenmari

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni

Skup
3. simpozij Odjela za rano učenje jezika: Čitanje na materinskom jeziku u ranoj dobi

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 28.09.2018

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
čitanje naglas ; interpretativno čitanje u razredu ; strategije čitanja
(read-aloud in class ; reading literacy ; reading strategies)

Sažetak
U izlaganju su objašnjene vrste čitanja i govorne interpretacije, dosadašnje znanstvene spoznaje o čitanju naglas u nižim razredima hrvatskih osnovnih škola te načini kako učitelji tijekom školovanja stječu vještine govorne interpretacije. Istraživanja percepcije različitih govornih interpretacija pokazuju da je izuzetno važan glas i izgovor. Stoga, tijekom školovanja budući nastavnici jezika i književnosti trebaju imati praksu koja uključuje: fonetske vježbe izgovora, vježbe za glas i vježbe govorne glumačke interpretacije. Nastavnici posebno trebaju njegovati izvedbeni stil u kojem se poštuje kontinuitet priče i koji ne ometa užitak čitanja jer se raspravlja tek nakon što je djelo pročitano. U nastavu se trebaju koristiti i kvalitetne zvučne snimke.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Vlašić Duić, Jelena; Pletikos Olof, Elenmari
Interpretativno čitanje u osnovnoj školi // 3. simpozij Odjela za rano učenje jezika: Čitanje na materinskom jeziku u ranoj dobi
Zagreb, Hrvatska, 2018. (pozvano predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)
Vlašić Duić, J. & Pletikos Olof, E. (2018) Interpretativno čitanje u osnovnoj školi. U: 3. simpozij Odjela za rano učenje jezika: Čitanje na materinskom jeziku u ranoj dobi.
@article{article, author = {Vla\v{s}i\'{c} Dui\'{c}, Jelena and Pletikos Olof, Elenmari}, year = {2018}, keywords = {\v{c}itanje naglas, interpretativno \v{c}itanje u razredu, strategije \v{c}itanja}, title = {Interpretativno \v{c}itanje u osnovnoj \v{s}koli}, keyword = {\v{c}itanje naglas, interpretativno \v{c}itanje u razredu, strategije \v{c}itanja}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Vla\v{s}i\'{c} Dui\'{c}, Jelena and Pletikos Olof, Elenmari}, year = {2018}, keywords = {read-aloud in class, reading literacy, reading strategies}, title = {Reading aloud in elementary school}, keyword = {read-aloud in class, reading literacy, reading strategies}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font