Pregled bibliografske jedinice broj: 1123897
Kamilo Antolović, Nikša Sviličić: Komunikacijske vještine: Verbalne i neverbalne persuazivne tehnike K & K Promocija, Zagreb 2020, 232 str. ISBN 978-953-56121-5-5
Kamilo Antolović, Nikša Sviličić: Komunikacijske vještine: Verbalne i neverbalne persuazivne tehnike K & K Promocija, Zagreb 2020, 232 str. ISBN 978-953-56121-5-5 // Communication Management Review, 5 (2020), 2; 96-99 (recenziran, prikaz, ostalo)
CROSBI ID: 1123897 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kamilo Antolović, Nikša Sviličić:
Komunikacijske vještine: Verbalne
i neverbalne persuazivne tehnike
K & K Promocija, Zagreb 2020, 232 str.
ISBN 978-953-56121-5-5
(Kamilo Antolović, Nikša Sviličić
Communication Skills: Verbal
and Nonverbal Persuasive Techniques
K&K Promotion, Zagreb 2020, 232 p.
ISBN 978-953-56121-5-5)
Autori
Grmuša, Tanja
Izvornik
Communication Management Review (2459-590X) 5
(2020), 2;
96-99
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo
Ključne riječi
komunikacija ; komunikator ; komunikacijske vještine ; komunikacijski stil ; verbalna komunikacija ; neverbalna komunikacija ; javni nastup
(communication ; communicator ; communication skills ; communication style ; verbal communication ; nonverbal communication ; public appearance)
Sažetak
Knjiga ''Komunikacijske vještine: Verbalne i neverbalne persuazivne tehnike'' koju potpisuju Kamilo Antolović i Nikša Sviličić strukturirana je u pet poglavlja koja donose i posebne dodatke na kraju svakoga. U prvom poglavlju autori analiziraju temeljne komunikacijske pojmove, osobine komunikatora i obilježja komunikacijskog stila. Drugo poglavlje istražuje ulogu neverbalne komunikacije u interpersonalnoj komunikaciji, stavljajući naglasak na komunikacijsko-prezentacijske vještine govornika, ali i ulogu publike. Neverbalna komunikacija u privatnom i poslovnom okruženju tema je trećeg poglavlja, u kojemu nas autori podsjećaju na važnost konteksta, ali i razumijevanja kulturoloških razlika. Četvrto poglavlje problematizira javni nastup te prepreke koje mogu umanjiti njegovu učinkovitost. Konačno, peto poglavlje prikazuje rezultate dvaju istraživanja o komunikacijskim vještinama u području marketinške komunikacije. Na kraju knjige nalazi se Separat koji na temelju vizualnih prikaza objašnjava tipične geste.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti