Pregled bibliografske jedinice broj: 1123791
Primjena suvremene nastavne tehnologije i medija u nastavi glazbe
Primjena suvremene nastavne tehnologije i medija u nastavi glazbe // Dijete, knjiga i novi mediji. / Mendeš, Branimir ; Vidović Schreiber, Tea-Tereza (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2017. str. 165-176 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1123791 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena suvremene nastavne tehnologije i medija u
nastavi glazbe
(The use of modern teaching technology and media in
music education)
Autori
Petrušić, Daniela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Dijete, knjiga i novi mediji.
/ Mendeš, Branimir ; Vidović Schreiber, Tea-Tereza - Split : Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2017, 165-176
ISBN
978-953-352-005-6
Skup
Dijete, knjiga i novi mediji.
Mjesto i datum
Hrvatska, 22.09.2016. - 23.09.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
nastavni mediji, nastava glazbe, opera
(instructional media, teaching music, opera)
Sažetak
Nastavni medij posrednik je informacija u pedagoškoj komunikaciji. Pojam nastavne tehnologije je širi i odnosi se na nastavna sredstva, načine rada (metode i organizaciju) i odnos nastavnika i učenika u nastavnom procesu. Brojna istraživanja pokazuju da korištenje suvremene nastavne tehnologije utječe na rad nastavnika, aktivan odnos učenika prema raznim izvorima znanja, na kvalitetu njihova znanja i poboljšanje njihovih kompetencija. Važno je osvijestiti kako i kada koristiti novu tehnologiju te kako se pripremiti za njezinu uporabu da bi upoznavanje novih glazbenih pojmova bilo efikasno, interesantno, dinamično i kvalitetno. Obrada opere na satovima glazbene kulture zahtjevan je posao zbog kompleksnosti opere kao glazbeno-scenskog djela koje objedinjuje glazbenu, likovnu i plesnu umjetnost te književnost. Primjena suvremenih tehničkih sredstava u nastavi glazbe pri obradi opere veoma je važna da bi učenik mogao vizualizacijom glazbenih pojmova bolje razumjeti nastavne sadržaje. U radu se problematizira pitanje primjene nastavne tehnologije pri obradi opere u nastavi glazbene kulture dajući primjere iz prakse i objašnjavajući način upoznavanja mlade osobe s orkestrom uz pomoć video klipova.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne humanističke znanosti, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)