Pregled bibliografske jedinice broj: 1123669
Usporedba govornih i pisanih pripovjednih tekstova učenika 3., 5. i 7. razreda osnovne škole
Usporedba govornih i pisanih pripovjednih tekstova učenika 3., 5. i 7. razreda osnovne škole // Hrvatski : časopis za teoriju i praksu nastave hrvatskoga jezika, književnosti, govornoga i pismenoga izražavanja te medijske kulture, 5 (2007), 2; 39-64 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1123669 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Usporedba govornih i pisanih pripovjednih tekstova
učenika 3., 5. i 7. razreda osnovne škole
(Comparison of the oral and written narrative
texts written by the primary school pupils of the
third, fifth and seventh grades)
Autori
Milas, Mate
Izvornik
Hrvatski : časopis za teoriju i praksu nastave hrvatskoga jezika, književnosti, govornoga i pismenoga izražavanja te medijske kulture (1845-8793) 5
(2007), 2;
39-64
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
govorni i pisani tekst, nezavisna jedinica (N-jedinica), uporaba zavisnih surečenica, uporaba nezavisnih veznih sredstava, organizacija diskursa
(oral and written text, independent unit (I-unit), the use of dependent clauses, the use of independent clauses, discourse organization)
Sažetak
U radu se iznose spoznaje do kojih je autor došao usporedbom govornoga i pisanoga pripovjednog teksta na istu temu u učenika 3., 5. i 7. razreda osnovne škole. Ispitanici bi odgledali kratak animirani film te bi ga usmeno prepričali, što je snimano kasetofonom, a nakon toga bi film i pismeno prepričali. Proučavaju se razlike među tim tekstovima na sintaktičkoj razini.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija