Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1123669

Usporedba govornih i pisanih pripovjednih tekstova učenika 3., 5. i 7. razreda osnovne škole


Milas, Mate
Usporedba govornih i pisanih pripovjednih tekstova učenika 3., 5. i 7. razreda osnovne škole // Hrvatski : časopis za teoriju i praksu nastave hrvatskoga jezika, književnosti, govornoga i pismenoga izražavanja te medijske kulture, 5 (2007), 2; 39-64 (domaća recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1123669 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Usporedba govornih i pisanih pripovjednih tekstova učenika 3., 5. i 7. razreda osnovne škole
(Comparison of the oral and written narrative texts written by the primary school pupils of the third, fifth and seventh grades)

Autori
Milas, Mate

Izvornik
Hrvatski : časopis za teoriju i praksu nastave hrvatskoga jezika, književnosti, govornoga i pismenoga izražavanja te medijske kulture (1845-8793) 5 (2007), 2; 39-64

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
govorni i pisani tekst, nezavisna jedinica (N-jedinica), uporaba zavisnih surečenica, uporaba nezavisnih veznih sredstava, organizacija diskursa
(oral and written text, independent unit (I-unit), the use of dependent clauses, the use of independent clauses, discourse organization)

Sažetak
U radu se iznose spoznaje do kojih je autor došao usporedbom govornoga i pisanoga pripovjednog teksta na istu temu u učenika 3., 5. i 7. razreda osnovne škole. Ispitanici bi odgledali kratak animirani film te bi ga usmeno prepričali, što je snimano kasetofonom, a nakon toga bi film i pismeno prepričali. Proučavaju se razlike među tim tekstovima na sintaktičkoj razini.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Mate Milas (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Milas, Mate
Usporedba govornih i pisanih pripovjednih tekstova učenika 3., 5. i 7. razreda osnovne škole // Hrvatski : časopis za teoriju i praksu nastave hrvatskoga jezika, književnosti, govornoga i pismenoga izražavanja te medijske kulture, 5 (2007), 2; 39-64 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
Milas, M. (2007) Usporedba govornih i pisanih pripovjednih tekstova učenika 3., 5. i 7. razreda osnovne škole. Hrvatski : časopis za teoriju i praksu nastave hrvatskoga jezika, književnosti, govornoga i pismenoga izražavanja te medijske kulture, 5 (2), 39-64.
@article{article, author = {Milas, Mate}, year = {2007}, pages = {39-64}, keywords = {govorni i pisani tekst, nezavisna jedinica (N-jedinica), uporaba zavisnih sure\v{c}enica, uporaba nezavisnih veznih sredstava, organizacija diskursa}, journal = {Hrvatski : \v{c}asopis za teoriju i praksu nastave hrvatskoga jezika, knji\v{z}evnosti, govornoga i pismenoga izra\v{z}avanja te medijske kulture}, volume = {5}, number = {2}, issn = {1845-8793}, title = {Usporedba govornih i pisanih pripovjednih tekstova u\v{c}enika 3., 5. i 7. razreda osnovne \v{s}kole}, keyword = {govorni i pisani tekst, nezavisna jedinica (N-jedinica), uporaba zavisnih sure\v{c}enica, uporaba nezavisnih veznih sredstava, organizacija diskursa} }
@article{article, author = {Milas, Mate}, year = {2007}, pages = {39-64}, keywords = {oral and written text, independent unit (I-unit), the use of dependent clauses, the use of independent clauses, discourse organization}, journal = {Hrvatski : \v{c}asopis za teoriju i praksu nastave hrvatskoga jezika, knji\v{z}evnosti, govornoga i pismenoga izra\v{z}avanja te medijske kulture}, volume = {5}, number = {2}, issn = {1845-8793}, title = {Comparison of the oral and written narrative texts written by the primary school pupils of the third, fifth and seventh grades}, keyword = {oral and written text, independent unit (I-unit), the use of dependent clauses, the use of independent clauses, discourse organization} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font