Pregled bibliografske jedinice broj: 1123630
Komunikacija i međuljudski odnosi u odgojno- obrazovnim ustanovama
Komunikacija i međuljudski odnosi u odgojno- obrazovnim ustanovama // Tematski zbornik II dio: Unapređenje kvalitete života djece i mladih
Sunčev Brijeg, Bugarska, 2020. str. 655-664 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1123630 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komunikacija i međuljudski odnosi u odgojno-
obrazovnim ustanovama
(Communication and interpersonal relations in
educational institutions)
Autori
Šarčević Ivić-Hofman, Katarina ; Benzon Milić, Andrea ; Uzelac, Saša
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Tematski zbornik II dio: Unapređenje kvalitete života djece i mladih
/ - , 2020, 655-664
Skup
XI. Međunarodna naučno-stručna konferencija Unapređenje kvalitete života djece i mladih
Mjesto i datum
Sunčev Brijeg, Bugarska, 26.06.2020. - 28.06.2020
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
komunikacija, suradnja između sudionika, kvaliteta razvoja ustanove
(communication, cooperation between the participants, quality of institution development)
Sažetak
Uspješno ostvarivanje odgojno-obrazovne djelatnosti pretpostavlja brojne uvjete, a posebno se među tim uvjetima ističe važnost ljudskoga potencijala kao osnovne pretpostavke. Podrazumijeva se da su materijalni resursi važni, ali su od njih znatno važniji ljudi koji ih stvaraju. Radna situacija, odnosno interna organizacijska okolina (odnosi na relaciji ravnateljzaposlenici kao i struktura i organizacija sustava rada) znatnim dijelom određuje i ograničava ponašanje članova ustanove jer je organizacijsko ponašanje rezultat međudjelovanja pojedinca i njegove okoline. Mogući nedostatak komunikacije između zaposlenih, kao i nedovoljna suradnja među zaposlenicima i korisnicima usluga - roditeljima, veliki su problem u odgojnoobrazovnim ustanovama. Cilj ovoga rada je ukazati kako pravovremena, otvorena komunikacija kojoj zaposlenici vjeruju ključna je za zadržavanje visoke motivacije i zadovoljstva zaposlenih koji imaju pozitivan utjecaj na učinkovitost i lojalnost. Uloga ljudskih resursa u razvoju ključna je u odgojno-obrazovnoj ustanovi jer ljudi posjeduju znanja, vještine i kompetencije te je u njih potrebno ulagati kako bi se oni razvijali, a samim time i ustanovu u kojoj su zaposleni. U odgojno-obrazovnim ustanovama vrlo je bitna suradnja između svih sudionika odgojnoobrazovnog procesa, čije su akcije izravno povezane, višestruko isprepletene i ovisne jedna o drugoj. Međusobna suradnja treba pridonijeti povećanju kvalitete odgojno- obrazovnog rada, a u isto vrijeme i poticati kvalitetu daljnjeg razvoja cjelokupne odgojno- obrazovne ustanove.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Slavonskom Brodu