Pregled bibliografske jedinice broj: 1123569
Višeosjetilno, izravno i strukturirano poučavanje učenika s teškoćama u učenju - studija slučaja
Višeosjetilno, izravno i strukturirano poučavanje učenika s teškoćama u učenju - studija slučaja // Odgojno-obrazovne teme, 3 (2019), 5; 83-102 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1123569 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Višeosjetilno, izravno i strukturirano poučavanje
učenika s teškoćama u učenju - studija slučaja
(Multisensory, direct and structured teaching of
student with special education needs- case study)
Autori
Fišer, Zrinka
Izvornik
Odgojno-obrazovne teme (2623-7911) 3
(2019), 5;
83-102
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
teškoće u učenju ; višeosjetilno, izravno, strukturirano poučavanje
(special education needs ; multisensory ; direct ; structured teaching)
Sažetak
Tijekom prvog obrazovnog razdoblja u školskoj godini 2018./2019. učenika drugog razreda osnovne škole sa specifičnim poremećajem razvoja motoričkih funkcija i nespecificiranim poremećajem razvoja govora i govornog jezika poučavalo se engleskom kao stranom jeziku uz primjenu višeosjetilne, izravne i strukturirane metode. Dječak je na predtestu, kojim se mjerilo slušanje s razumijevanjem, čitanje s razumijevanjem i pisanje, ostvario 33 % točnosti, a nakon primjene prilagodbi u poučavanju na posttestu je postigao 87 % točnosti. Prema mnogobrojnim zakonskim aktima propisano je da se učenike s teškoćama u učenju treba poučavati na način kojim im se omogućuje postizanje obrazovnog uspjeha, a koji je u skladu s njihovim sposobnostima. Nalazi ove studije slučaja ukazuju na učinkovitost primjene višeosjetilnog, strukturiranog i izravnog poučavanja na učenike s teškoćama u učenju i na nužnost njegove primjene u odgoju i obrazovanju učenika u nižim razredima osnovne škole.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti, Filologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti, Kognitivna znanost (prirodne, tehničke, biomedicina i zdravstvo, društvene i humanističke znanosti), Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)