Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1123569

Višeosjetilno, izravno i strukturirano poučavanje učenika s teškoćama u učenju - studija slučaja


Fišer, Zrinka
Višeosjetilno, izravno i strukturirano poučavanje učenika s teškoćama u učenju - studija slučaja // Odgojno-obrazovne teme, 3 (2019), 5; 83-102 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1123569 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Višeosjetilno, izravno i strukturirano poučavanje učenika s teškoćama u učenju - studija slučaja
(Multisensory, direct and structured teaching of student with special education needs- case study)

Autori
Fišer, Zrinka

Izvornik
Odgojno-obrazovne teme (2623-7911) 3 (2019), 5; 83-102

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
teškoće u učenju ; višeosjetilno, izravno, strukturirano poučavanje
(special education needs ; multisensory ; direct ; structured teaching)

Sažetak
Tijekom prvog obrazovnog razdoblja u školskoj godini 2018./2019. učenika drugog razreda osnovne škole sa specifičnim poremećajem razvoja motoričkih funkcija i nespecificiranim poremećajem razvoja govora i govornog jezika poučavalo se engleskom kao stranom jeziku uz primjenu višeosjetilne, izravne i strukturirane metode. Dječak je na predtestu, kojim se mjerilo slušanje s razumijevanjem, čitanje s razumijevanjem i pisanje, ostvario 33 % točnosti, a nakon primjene prilagodbi u poučavanju na posttestu je postigao 87 % točnosti. Prema mnogobrojnim zakonskim aktima propisano je da se učenike s teškoćama u učenju treba poučavati na način kojim im se omogućuje postizanje obrazovnog uspjeha, a koji je u skladu s njihovim sposobnostima. Nalazi ove studije slučaja ukazuju na učinkovitost primjene višeosjetilnog, strukturiranog i izravnog poučavanja na učenike s teškoćama u učenju i na nužnost njegove primjene u odgoju i obrazovanju učenika u nižim razredima osnovne škole.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti, Filologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti, Kognitivna znanost (prirodne, tehničke, biomedicina i zdravstvo, društvene i humanističke znanosti), Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Slavonskom Brodu

Profili:

Avatar Url Zrinka Fišer (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Fišer, Zrinka
Višeosjetilno, izravno i strukturirano poučavanje učenika s teškoćama u učenju - studija slučaja // Odgojno-obrazovne teme, 3 (2019), 5; 83-102 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Fišer, Z. (2019) Višeosjetilno, izravno i strukturirano poučavanje učenika s teškoćama u učenju - studija slučaja. Odgojno-obrazovne teme, 3 (5), 83-102.
@article{article, author = {Fi\v{s}er, Zrinka}, year = {2019}, pages = {83-102}, keywords = {te\v{s}ko\'{c}e u u\v{c}enju, vi\v{s}eosjetilno, izravno, strukturirano pou\v{c}avanje}, journal = {Odgojno-obrazovne teme}, volume = {3}, number = {5}, issn = {2623-7911}, title = {Vi\v{s}eosjetilno, izravno i strukturirano pou\v{c}avanje u\v{c}enika s te\v{s}ko\'{c}ama u u\v{c}enju - studija slu\v{c}aja}, keyword = {te\v{s}ko\'{c}e u u\v{c}enju, vi\v{s}eosjetilno, izravno, strukturirano pou\v{c}avanje} }
@article{article, author = {Fi\v{s}er, Zrinka}, year = {2019}, pages = {83-102}, keywords = {special education needs, multisensory, direct, structured teaching}, journal = {Odgojno-obrazovne teme}, volume = {3}, number = {5}, issn = {2623-7911}, title = {Multisensory, direct and structured teaching of student with special education needs- case study}, keyword = {special education needs, multisensory, direct, structured teaching} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font