Pregled bibliografske jedinice broj: 1122801
Čitajmo da se ljudski (spo)razumijemo!
Čitajmo da se ljudski (spo)razumijemo! // Stručni skup Hrvatske udruge školskih knjižničara "Živjeti u 'zanimljivim' vremenima.
Zagreb, Hrvatska, 2020. (pozvano predavanje, domaća recenzija, pp prezentacija, stručni)
CROSBI ID: 1122801 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Čitajmo da se ljudski (spo)razumijemo!
(Let's read so that we understand each other like
people!)
Autori
Peti-Stantić, Anita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, stručni
Skup
Stručni skup Hrvatske udruge školskih knjižničara "Živjeti u 'zanimljivim' vremenima.
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 20.10.2020
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
čitalačka pismenost, čitateljska sposobnost, kritičko mišljenje
(Reading literacy, Reading capacity, Critical Thinking)
Sažetak
U prvom se dijelu izlaganja govori o razlici između čitalačke pismnosti i čitateljske sposobnosti te o razlici između onoga tko samo svlada elementarno čitanje i onoga tko je sposoban dubinski čitati i prožeti čitanjem svoje iskustvo. U drugom se dijelu izlaganja nude praktični savjeti strategija, vježbi i akcija za poticanje čitanja te se komentira dostupna popularnoznanstvena literatura za djecu i mlade.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija, Kognitivna znanost (prirodne, tehničke, biomedicina i zdravstvo, društvene i humanističke znanosti), Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Projekti:
IP-2016-06-1210 - Modeliranje mentalne gramatike hrvatskoga: ograničenja informacijske strukture (MEGAHR/MEGACRO) (Peti-Stantić, Anita, HRZZ - 2016-06) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Anita Peti-Stantić
(autor)