Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1122792

Čitalačka pismenost i utjecaj općeg akademskog vokabulara na učenje


Peti-Stantić, Anita
Čitalačka pismenost i utjecaj općeg akademskog vokabulara na učenje // Stručni skup za više savjetnike Agencije za odgoj i obrazovanje Čitanje za 21. stoljeće
Zagreb, Hrvatska, 2020. (pozvano predavanje, domaća recenzija, pp prezentacija, znanstveni)


CROSBI ID: 1122792 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Čitalačka pismenost i utjecaj općeg akademskog vokabulara na učenje
(Reading literacy and the influence of a general academic vocabulary on learning)

Autori
Peti-Stantić, Anita

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, znanstveni

Skup
Stručni skup za više savjetnike Agencije za odgoj i obrazovanje Čitanje za 21. stoljeće

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 16.11.2020

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
čitalačka pismenost, čitateljska sposobnost, akademski vokabular, učenje, kritičko mišljenje
(Reading literacy, Reading capacity, Academic vocabulary, Learning, Critical Thinking)

Sažetak
U izlaganju se iznose podaci o širini i dubini intelektualnog vokabulara mladih te utjecaju načina čitanja u današnjem društvu na učenje i sposobnost kritičkog mišljenja. Na temelju istraživanja se predlažu mjere za proširivanje i produbljivanje općeg intelektualnog vokabulara kao strategije za ostvarivanje punog intelektualnog kapaciteta pojedinca, a posebno za kritičko sudjelovanje u demokratskom društvu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija, Kognitivna znanost (prirodne, tehničke, biomedicina i zdravstvo, društvene i humanističke znanosti), Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Projekti:
IP-2016-06-1210 - Modeliranje mentalne gramatike hrvatskoga: ograničenja informacijske strukture (MEGAHR/MEGACRO) (Peti-Stantić, Anita, HRZZ - 2016-06) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Anita Peti-Stantić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Peti-Stantić, Anita
Čitalačka pismenost i utjecaj općeg akademskog vokabulara na učenje // Stručni skup za više savjetnike Agencije za odgoj i obrazovanje Čitanje za 21. stoljeće
Zagreb, Hrvatska, 2020. (pozvano predavanje, domaća recenzija, pp prezentacija, znanstveni)
Peti-Stantić, A. (2020) Čitalačka pismenost i utjecaj općeg akademskog vokabulara na učenje. U: Stručni skup za više savjetnike Agencije za odgoj i obrazovanje Čitanje za 21. stoljeće.
@article{article, author = {Peti-Stanti\'{c}, Anita}, year = {2020}, keywords = {\v{c}itala\v{c}ka pismenost, \v{c}itateljska sposobnost, akademski vokabular, u\v{c}enje, kriti\v{c}ko mi\v{s}ljenje}, title = {\v{C}itala\v{c}ka pismenost i utjecaj op\'{c}eg akademskog vokabulara na u\v{c}enje}, keyword = {\v{c}itala\v{c}ka pismenost, \v{c}itateljska sposobnost, akademski vokabular, u\v{c}enje, kriti\v{c}ko mi\v{s}ljenje}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Peti-Stanti\'{c}, Anita}, year = {2020}, keywords = {Reading literacy, Reading capacity, Academic vocabulary, Learning, Critical Thinking}, title = {Reading literacy and the influence of a general academic vocabulary on learning}, keyword = {Reading literacy, Reading capacity, Academic vocabulary, Learning, Critical Thinking}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font