Pregled bibliografske jedinice broj: 1122792
Čitalačka pismenost i utjecaj općeg akademskog vokabulara na učenje
Čitalačka pismenost i utjecaj općeg akademskog vokabulara na učenje // Stručni skup za više savjetnike Agencije za odgoj i obrazovanje Čitanje za 21. stoljeće
Zagreb, Hrvatska, 2020. (pozvano predavanje, domaća recenzija, pp prezentacija, znanstveni)
CROSBI ID: 1122792 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Čitalačka pismenost i utjecaj općeg akademskog
vokabulara na učenje
(Reading literacy and the influence of a general
academic vocabulary on learning)
Autori
Peti-Stantić, Anita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, znanstveni
Skup
Stručni skup za više savjetnike Agencije za odgoj i obrazovanje Čitanje za 21. stoljeće
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 16.11.2020
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
čitalačka pismenost, čitateljska sposobnost, akademski vokabular, učenje, kritičko mišljenje
(Reading literacy, Reading capacity, Academic vocabulary, Learning, Critical Thinking)
Sažetak
U izlaganju se iznose podaci o širini i dubini intelektualnog vokabulara mladih te utjecaju načina čitanja u današnjem društvu na učenje i sposobnost kritičkog mišljenja. Na temelju istraživanja se predlažu mjere za proširivanje i produbljivanje općeg intelektualnog vokabulara kao strategije za ostvarivanje punog intelektualnog kapaciteta pojedinca, a posebno za kritičko sudjelovanje u demokratskom društvu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija, Kognitivna znanost (prirodne, tehničke, biomedicina i zdravstvo, društvene i humanističke znanosti), Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Projekti:
IP-2016-06-1210 - Modeliranje mentalne gramatike hrvatskoga: ograničenja informacijske strukture (MEGAHR/MEGACRO) (Peti-Stantić, Anita, HRZZ - 2016-06) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Anita Peti-Stantić
(autor)