Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1122640

Reklamni letci kao tekstna vrsta u reklamnom diskursu


Pintarić, Mirela
Reklamni letci kao tekstna vrsta u reklamnom diskursu, 2017., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1122640 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Reklamni letci kao tekstna vrsta u reklamnom diskursu
(Advertising leaflets as a text type in advertising discourses the language of gamers)

Autori
Pintarić, Mirela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
03.04

Godina
2017

Stranica
62

Mentor
Petrović, Bernardina

Ključne riječi
reklamni letak, tekstna vrsta, reklamni diskurs, diskurs reklamnih letaka, jezične strategije
(leaflet, text type, commercial discourse, leaflet discourse, language strategies)

Sažetak
U ovome su diplomskome radu analizirani reklamni letci kao tekstna vrsta u reklamnom diskursu. Korpus analize sastojao se od četrdeset i pet reklamnih letaka podijeljenih u četiri tematske skupine. Dokazano je da reklamni letci ispunjavaju načela tekstualnosti i imaju zajednička obilježja i da je riječ o tekstnoj vrsti. Svaka tekstna vrsta posjeduje vlastita kontekstualna, komunikacijsko-funkcionalna i strukturalna obilježja, te su za bolje razumijevanje reklamnih letaka kao tekstne vrste opisani interakcijsko-situacijski kontekst reklamnih letaka, mikrostruktura i makrostruktura. Funkcija reklamnih letaka, koja je informirati o proizvodu tako da potakne potrošača na potrošnju, može se pronaći u tekstu i u kontekstu. Budući da je tekst potrebno promatrati u odnosu na kontekst u kojem se nalazi, analiza je usmjerena u polje diskursa. Reklamni su letci dio reklamnog diskursa, točnije diskursa reklamnih letaka. Budući da su reklame multimedijalan diskurs, opisane su značajke tog diskursa. Letci u ostvarivanju svoje funkcije posežu za različitim reklamnim strategijama koje se ostvaruju kroz jezični i parajezični kod. Za potpun opis tekstne vrste reklamnih letaka u reklamnom diskursu, primjeri su analizirani u odnosu na hrvatski standardni jezik. Dokazano je da im se funkcionalni stil, kao ni funkcija, ne može jednoznačno odrediti i da na pravopisnoj razini često odstupaju od predviđene pravopisne norme hrvatskoga standardnog jezika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Bernardina Petrović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pintarić, Mirela
Reklamni letci kao tekstna vrsta u reklamnom diskursu, 2017., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
Pintarić, M. (2017) 'Reklamni letci kao tekstna vrsta u reklamnom diskursu', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Pintari\'{c}, Mirela}, year = {2017}, pages = {62}, keywords = {reklamni letak, tekstna vrsta, reklamni diskurs, diskurs reklamnih letaka, jezi\v{c}ne strategije}, title = {Reklamni letci kao tekstna vrsta u reklamnom diskursu}, keyword = {reklamni letak, tekstna vrsta, reklamni diskurs, diskurs reklamnih letaka, jezi\v{c}ne strategije}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Pintari\'{c}, Mirela}, year = {2017}, pages = {62}, keywords = {leaflet, text type, commercial discourse, leaflet discourse, language strategies}, title = {Advertising leaflets as a text type in advertising discourses the language of gamers}, keyword = {leaflet, text type, commercial discourse, leaflet discourse, language strategies}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font