Pregled bibliografske jedinice broj: 1122545
Pedagoška praksa fokusirana na razumijevanje perspektive djece
Pedagoška praksa fokusirana na razumijevanje perspektive djece // Dokumentacija i dokumentiranje - od Reggio inspiracije do alata istraživanja i razvoja vlastite prakse
Zagreb, Hrvatska, 2020. (plenarno, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1122545 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pedagoška praksa fokusirana na razumijevanje
perspektive djece
(Pedagogical practice focused on understanding the
perspective of children)
Autori
Debeljak, Iva
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
Dokumentacija i dokumentiranje - od Reggio inspiracije do alata istraživanja i razvoja vlastite prakse
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 21.11.2020
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
perspektiva djeteta ; pedagoška praksa ; Slušanje ; dokumentiranje ; stvaranje značenja
(child′s perspective ; pedagogical practice ; Listening ; documenting ; meaning making)
Sažetak
Kako bi se odgajatelj u svojoj pedagoškoj praksi pokušao približiti perspektivi djeteta i bolje ju razumjeti, na raspolaganju ima neke alate kojima se može služiti. To su alati poput Slušanja koji se u Reggio koncepciji koristi kao metafora za procese promatranja i dokumentiranja (Rinaldi, 2006). U izlaganju se ističe kako postoje različiti pristupi dokumentiranju od kojih je jedan usmjeren na evaluaciju, a drugi na stvaranje zajedničkih razumijevanja i značenja. Stvaranje značenja (Dahlberg, Moss, 2008) pomoću dokumentacije uključuje kontekstualizirane interpretacije stvarne pedagoške prakse i omogućuje bolje razumijevanju perspektive djeteta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija