Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1122545

Pedagoška praksa fokusirana na razumijevanje perspektive djece


Debeljak, Iva
Pedagoška praksa fokusirana na razumijevanje perspektive djece // Dokumentacija i dokumentiranje - od Reggio inspiracije do alata istraživanja i razvoja vlastite prakse
Zagreb, Hrvatska, 2020. (plenarno, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 1122545 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pedagoška praksa fokusirana na razumijevanje perspektive djece
(Pedagogical practice focused on understanding the perspective of children)

Autori
Debeljak, Iva

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni

Skup
Dokumentacija i dokumentiranje - od Reggio inspiracije do alata istraživanja i razvoja vlastite prakse

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 21.11.2020

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
perspektiva djeteta ; pedagoška praksa ; Slušanje ; dokumentiranje ; stvaranje značenja
(child′s perspective ; pedagogical practice ; Listening ; documenting ; meaning making)

Sažetak
Kako bi se odgajatelj u svojoj pedagoškoj praksi pokušao približiti perspektivi djeteta i bolje ju razumjeti, na raspolaganju ima neke alate kojima se može služiti. To su alati poput Slušanja koji se u Reggio koncepciji koristi kao metafora za procese promatranja i dokumentiranja (Rinaldi, 2006). U izlaganju se ističe kako postoje različiti pristupi dokumentiranju od kojih je jedan usmjeren na evaluaciju, a drugi na stvaranje zajedničkih razumijevanja i značenja. Stvaranje značenja (Dahlberg, Moss, 2008) pomoću dokumentacije uključuje kontekstualizirane interpretacije stvarne pedagoške prakse i omogućuje bolje razumijevanju perspektive djeteta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Iva Batur (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Debeljak, Iva
Pedagoška praksa fokusirana na razumijevanje perspektive djece // Dokumentacija i dokumentiranje - od Reggio inspiracije do alata istraživanja i razvoja vlastite prakse
Zagreb, Hrvatska, 2020. (plenarno, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)
Debeljak, I. (2020) Pedagoška praksa fokusirana na razumijevanje perspektive djece. U: Dokumentacija i dokumentiranje - od Reggio inspiracije do alata istraživanja i razvoja vlastite prakse.
@article{article, author = {Debeljak, Iva}, year = {2020}, keywords = {perspektiva djeteta, pedago\v{s}ka praksa, Slu\v{s}anje, dokumentiranje, stvaranje zna\v{c}enja}, title = {Pedago\v{s}ka praksa fokusirana na razumijevanje perspektive djece}, keyword = {perspektiva djeteta, pedago\v{s}ka praksa, Slu\v{s}anje, dokumentiranje, stvaranje zna\v{c}enja}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Debeljak, Iva}, year = {2020}, keywords = {child′s perspective, pedagogical practice, Listening, documenting, meaning making}, title = {Pedagogical practice focused on understanding the perspective of children}, keyword = {child′s perspective, pedagogical practice, Listening, documenting, meaning making}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font