Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1122353

Dokumentacija kao uporište razvoja odgajatelja u refleksivnog praktičara


Debeljak, Iva
Dokumentacija kao uporište razvoja odgajatelja u refleksivnog praktičara // Izvan okvira 2: Promjena - od kompetentnog pojedinca i ustanove do kompetentne zajednice učenja / Slunjski, Edita (ur.).
Zagreb: Element, 2016. str. 128-175


CROSBI ID: 1122353 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Dokumentacija kao uporište razvoja odgajatelja u refleksivnog praktičara
(Documentation as a stronghold of the preschool teachers′ development into a reflective practitioner)

Autori
Debeljak, Iva

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Izvan okvira 2: Promjena - od kompetentnog pojedinca i ustanove do kompetentne zajednice učenja

Urednik/ci
Slunjski, Edita

Izdavač
Element

Grad
Zagreb

Godina
2016

Raspon stranica
128-175

ISBN
978-953-197-675-6

Ključne riječi
dokumentacija ; refleksivni praktičar ; akcijsko istraživanje
(documentation ; reflective practitioner ; action research)

Sažetak
Različiti oblici profesionalnog usavršavanja koji se organiziraju unutar vrtića moraju činiti vidljivima različite stavove i uvjerenja djelatnika jer se isti odražavaju na kvalitetu rada i organizaciju cjelokupnog odgojno-obrazovnog procesa. Alatka koja pomaže u tom procesu i na kojoj se temelji razvoj profesionalaca koji kontinuirano uče i razvijaju se jest dokumentacija. Dokumentacija podsjeća na procese koji su se u skupini odvijali i služi odgajateljima i drugim djelatnicima kao platforma za raspravu i razmjenu iskustava. Drugim riječima, dokumentacija pomaže odgajateljima na njihovom putu razvoja u refleksivne praktičare. Istraživanje je provedeno kvalitativnim istraživačkim pristupom koji je korišten u kombinaciji s kvantitativnim pristupom. Vrsta istraživanja je akcijsko istraživanje, a cilj je bio osposobljavanje, odnosno osnaživanje odgajatelja za samostalno promišljanje te unapređivanje i mijenjanje vlastite odgojno-obrazovne prakse na temelju analize prikupljene dokumentacije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Iva Batur (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Debeljak, Iva
Dokumentacija kao uporište razvoja odgajatelja u refleksivnog praktičara // Izvan okvira 2: Promjena - od kompetentnog pojedinca i ustanove do kompetentne zajednice učenja / Slunjski, Edita (ur.).
Zagreb: Element, 2016. str. 128-175
Debeljak, I. (2016) Dokumentacija kao uporište razvoja odgajatelja u refleksivnog praktičara. U: Slunjski, E. (ur.) Izvan okvira 2: Promjena - od kompetentnog pojedinca i ustanove do kompetentne zajednice učenja. Zagreb, Element, str. 128-175.
@inbook{inbook, author = {Debeljak, Iva}, editor = {Slunjski, E.}, year = {2016}, pages = {128-175}, keywords = {dokumentacija, refleksivni prakti\v{c}ar, akcijsko istra\v{z}ivanje}, isbn = {978-953-197-675-6}, title = {Dokumentacija kao upori\v{s}te razvoja odgajatelja u refleksivnog prakti\v{c}ara}, keyword = {dokumentacija, refleksivni prakti\v{c}ar, akcijsko istra\v{z}ivanje}, publisher = {Element}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Debeljak, Iva}, editor = {Slunjski, E.}, year = {2016}, pages = {128-175}, keywords = {documentation, reflective practitioner, action research}, isbn = {978-953-197-675-6}, title = {Documentation as a stronghold of the preschool teachers′ development into a reflective practitioner}, keyword = {documentation, reflective practitioner, action research}, publisher = {Element}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font