Pregled bibliografske jedinice broj: 1122353
Dokumentacija kao uporište razvoja odgajatelja u refleksivnog praktičara
Dokumentacija kao uporište razvoja odgajatelja u refleksivnog praktičara // Izvan okvira 2: Promjena - od kompetentnog pojedinca i ustanove do kompetentne zajednice učenja / Slunjski, Edita (ur.).
Zagreb: Element, 2016. str. 128-175
CROSBI ID: 1122353 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Dokumentacija kao uporište razvoja odgajatelja u
refleksivnog praktičara
(Documentation as a stronghold of the preschool
teachers′ development into a reflective practitioner)
Autori
Debeljak, Iva
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Izvan okvira 2: Promjena - od kompetentnog pojedinca i ustanove do kompetentne zajednice učenja
Urednik/ci
Slunjski, Edita
Izdavač
Element
Grad
Zagreb
Godina
2016
Raspon stranica
128-175
ISBN
978-953-197-675-6
Ključne riječi
dokumentacija ; refleksivni praktičar ; akcijsko istraživanje
(documentation ; reflective practitioner ; action research)
Sažetak
Različiti oblici profesionalnog usavršavanja koji se organiziraju unutar vrtića moraju činiti vidljivima različite stavove i uvjerenja djelatnika jer se isti odražavaju na kvalitetu rada i organizaciju cjelokupnog odgojno-obrazovnog procesa. Alatka koja pomaže u tom procesu i na kojoj se temelji razvoj profesionalaca koji kontinuirano uče i razvijaju se jest dokumentacija. Dokumentacija podsjeća na procese koji su se u skupini odvijali i služi odgajateljima i drugim djelatnicima kao platforma za raspravu i razmjenu iskustava. Drugim riječima, dokumentacija pomaže odgajateljima na njihovom putu razvoja u refleksivne praktičare. Istraživanje je provedeno kvalitativnim istraživačkim pristupom koji je korišten u kombinaciji s kvantitativnim pristupom. Vrsta istraživanja je akcijsko istraživanje, a cilj je bio osposobljavanje, odnosno osnaživanje odgajatelja za samostalno promišljanje te unapređivanje i mijenjanje vlastite odgojno-obrazovne prakse na temelju analize prikupljene dokumentacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija