Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1122231

Primjena kurikuluma i planiranje odgojno-obrazovnih ishoda prema kurikuluarnom pristupu u nastavnom predmetu Glazbena kultura


Dobrota, Snježana
Primjena kurikuluma i planiranje odgojno-obrazovnih ishoda prema kurikuluarnom pristupu u nastavnom predmetu Glazbena kultura // Državni stručni skup učitelja razredne nastave Ciljevi učenja i poučavanja u skladu s predmetnim kurikulumima u razrednoj nastavi
Zagreb, Hrvatska, 2021. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 1122231 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena kurikuluma i planiranje odgojno-obrazovnih ishoda prema kurikuluarnom pristupu u nastavnom predmetu Glazbena kultura
(The application of curriculum and planning of the educational outcomes according to the curriculum approach in music lessons)

Autori
Dobrota, Snježana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni

Skup
Državni stručni skup učitelja razredne nastave Ciljevi učenja i poučavanja u skladu s predmetnim kurikulumima u razrednoj nastavi

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 07.04.2021. - 09.04.2021

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
nastava glazbe, osnovna škola, odgojno-obrazovni ishodi
(music lessons, primary school, educational outcomes)

Sažetak
U izlaganju su predstavljene osnovne razlike između koncepcije nastave glazbe koja se realizirala prema Nastavnom planu i programu za osnovnu školu (2006) te prema Kurikulumu nastavnih predmeta Glazbena kultura i Glazbena umjetnost za osnovne škole i gimnazije (2019). Istaknute su osnovne sličnosti i razlike između navedenih dokumenata, a posebno je naglašena važnost razrade odgojno-obrazovnih ishoda za svaku od pojedinih domena te pristupi vrednovanju usvojenosti odgojno-obrazovnih ishoda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Snježana Dobrota (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Dobrota, Snježana
Primjena kurikuluma i planiranje odgojno-obrazovnih ishoda prema kurikuluarnom pristupu u nastavnom predmetu Glazbena kultura // Državni stručni skup učitelja razredne nastave Ciljevi učenja i poučavanja u skladu s predmetnim kurikulumima u razrednoj nastavi
Zagreb, Hrvatska, 2021. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)
Dobrota, S. (2021) Primjena kurikuluma i planiranje odgojno-obrazovnih ishoda prema kurikuluarnom pristupu u nastavnom predmetu Glazbena kultura. U: Državni stručni skup učitelja razredne nastave Ciljevi učenja i poučavanja u skladu s predmetnim kurikulumima u razrednoj nastavi.
@article{article, author = {Dobrota, Snje\v{z}ana}, year = {2021}, keywords = {nastava glazbe, osnovna \v{s}kola, odgojno-obrazovni ishodi}, title = {Primjena kurikuluma i planiranje odgojno-obrazovnih ishoda prema kurikuluarnom pristupu u nastavnom predmetu Glazbena kultura}, keyword = {nastava glazbe, osnovna \v{s}kola, odgojno-obrazovni ishodi}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Dobrota, Snje\v{z}ana}, year = {2021}, keywords = {music lessons, primary school, educational outcomes}, title = {The application of curriculum and planning of the educational outcomes according to the curriculum approach in music lessons}, keyword = {music lessons, primary school, educational outcomes}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font