Pregled bibliografske jedinice broj: 1122231
Primjena kurikuluma i planiranje odgojno-obrazovnih ishoda prema kurikuluarnom pristupu u nastavnom predmetu Glazbena kultura
Primjena kurikuluma i planiranje odgojno-obrazovnih ishoda prema kurikuluarnom pristupu u nastavnom predmetu Glazbena kultura // Državni stručni skup učitelja razredne nastave Ciljevi učenja i poučavanja u skladu s predmetnim kurikulumima u razrednoj nastavi
Zagreb, Hrvatska, 2021. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1122231 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena kurikuluma i planiranje odgojno-obrazovnih
ishoda prema kurikuluarnom pristupu u nastavnom
predmetu Glazbena kultura
(The application of curriculum and planning of the
educational outcomes according to the curriculum
approach in music lessons)
Autori
Dobrota, Snježana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
Državni stručni skup učitelja razredne nastave Ciljevi učenja i poučavanja u skladu s predmetnim kurikulumima u razrednoj nastavi
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 07.04.2021. - 09.04.2021
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
nastava glazbe, osnovna škola, odgojno-obrazovni ishodi
(music lessons, primary school, educational outcomes)
Sažetak
U izlaganju su predstavljene osnovne razlike između koncepcije nastave glazbe koja se realizirala prema Nastavnom planu i programu za osnovnu školu (2006) te prema Kurikulumu nastavnih predmeta Glazbena kultura i Glazbena umjetnost za osnovne škole i gimnazije (2019). Istaknute su osnovne sličnosti i razlike između navedenih dokumenata, a posebno je naglašena važnost razrade odgojno-obrazovnih ishoda za svaku od pojedinih domena te pristupi vrednovanju usvojenosti odgojno-obrazovnih ishoda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija