Pregled bibliografske jedinice broj: 1122198
O poučljivosti interkulturnoj kompetenciji – prilozi iz kritičke kvalitativne metodologije
O poučljivosti interkulturnoj kompetenciji – prilozi iz kritičke kvalitativne metodologije // UNAPREĐENJE KVALITETE ŽIVOTA DJECE I MLADIH/IMPROVING THE QUALITY OF LIFE OF CHILDREN AND YOUTH Tematski zbornik/Conference proceedings / Nikolić, Milena ; Vantić-Tanjić Medina (ur.).
Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2020. str. 643-654 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso))
CROSBI ID: 1122198 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
O poučljivosti interkulturnoj kompetenciji –
prilozi iz kritičke kvalitativne metodologije
(On the teachability of intercultural competence -
insights from critical qualitative methodology)
Autori
Bartulović, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
UNAPREĐENJE KVALITETE ŽIVOTA DJECE I MLADIH/IMPROVING THE QUALITY OF LIFE OF CHILDREN AND YOUTH Tematski zbornik/Conference proceedings
/ Nikolić, Milena ; Vantić-Tanjić Medina - Tuzla : Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2020, 643-654
Skup
XI. Međunarodna naučno-stručna konferencija „Unapređenje kvalitete života djece i mladih"
Mjesto i datum
Sunčana obala, Bugarska, 26.06.2020. - 28.06.2020
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
interkulturna kompetencija, poučljivost, kritičko-refleksivna kvalitativna metodologija, refleksivni dnevnik, autoetnografija
(intercultural competence, teachabiliy, critical qualitative methodology, reflective diary, autoethnography)
Sažetak
Interkulturna kompetencija zauzima mjesto jednoga od ključnih koncepata u teoriji i praksi interkulturnoga obrazovanja o čijemu su određenju, dimenzijama te mogućim načinima poučavanja i vrednovanja napisani brojni radovi. Ipak, svaki od navedenih aspekata tog kompleksnog koncepta generira brojna teorijska, didaktička i metodologijska pitanja te biva predmetom kritičkoga propitivanja različitih autora, pri čemu se posebna pažnja posvećuje mogućnosti njena poučavanja i učenja, odnosno posredovanja u nastavi. Nakon pregleda različitih određenja samog koncepta i temeljnih pristupa poučavanju i učenju interkulturne kompetencije, u radu se ocrtava razlika između funkcionalističkih, linearnih modela interkulturne kompetencije i modela koji naglasak stavljaju na njen procesni i refleksivni karakter. Polazeći od izraženije pedagogičnosti potonjih modela, u centralnome dijelu rada daje se prilog razmatranju mogućnosti poučavanja interkulturnoj kompetenciji primjenom metoda poučavanja i istraživanja generiranih iz kritičke kvalitativne metodologije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija