Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1121941

Poučavanje fizike u osnovnim i srednjim školama u Hrvatskoj tijekom COVID-19 pandemije


Štibi, Ivana; Čepič, Mojca; Pavlin, Jerneja
Poučavanje fizike u osnovnim i srednjim školama u Hrvatskoj tijekom COVID-19 pandemije // Zbornik radova 15. hrvatskog simpozija o nastavi fizike / Poljak, Nikola ; Pećina, Planinka ; Matejak Cvenić, Karolina (ur.).
online, 2021. str. 166-173 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1121941 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Poučavanje fizike u osnovnim i srednjim školama u Hrvatskoj tijekom COVID-19 pandemije
(Physics teaching in primary and secondary schools in Croatia during the COVID-19 pandemic)

Autori
Štibi, Ivana ; Čepič, Mojca ; Pavlin, Jerneja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Zbornik radova 15. hrvatskog simpozija o nastavi fizike / Poljak, Nikola ; Pećina, Planinka ; Matejak Cvenić, Karolina - , 2021, 166-173

ISBN
978-953-7178-23-9

Skup
15. hrvatski simpozij o nastavi fizike

Mjesto i datum
Online, 07.04.2021. - 08.04.2021

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
fizika ; osnovna ; srednja ; škola ; COVID-19
(physics ; primary ; secondary ; school ; COVID-19)

Sažetak
Sredinom ožujka 2020. u Hrvatskoj su zbog pandemije COVID-19 virusa zatvorene sve osnovne i srednje škole. Istraživanje je imalo za cilj identifikacija logističkih i tehničkih problema i izazova u nastavi fizike tijekom COVID-19 pandemije, i dizajniran je online upitnik s posebnim naglaskom na eksperimentalni dio nastave fizike. Upitnik je ispunilo 177 hrvatskih nastavnika iz cijele Hrvatske (71% ispitanika su žene, 65% nastavnika osnovnih škola, oko 65% nastavnika iz gradskih škola), a rezultati ukazuju na fleksibilnost (50% nastavnika nije zahtjevalo prisutnost tijekom direktne nastave, rasterećenje učeničkih obaveza koji su inače obavezne tijekom regularne nastave, ...) i brzu reakciju nastavnika (u vrlo kratkom vremenu online nastava se stabilizirala), povećanje radnog opterećenja (konzumacija vremena prilikom organizacije i izvođenja nastave, osmišljavanja načina vrednovanja i samog provođenja istog, dodatna komunikacija s učenicima izvan nastavnog sata, ...), nedostatak izvođenja eksperimenata u nastavi (više se uočava kod ispitanika iz srednjih škola), i svojevrstan nedostatak znanja, vještina i opreme za provođenje nastave na daljinu. U radu su detaljno predstavljeni rezultati istraživanja s ciljem da se nastavnicima fizike pomogne prilikom učinkovitijeg planiranja nastave na daljinu kako pandemija odmiče.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Fizika



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Osijeku - Odjel za fiziku

Profili:

Avatar Url Ivana Stibi (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada drive.google.com

Citiraj ovu publikaciju:

Štibi, Ivana; Čepič, Mojca; Pavlin, Jerneja
Poučavanje fizike u osnovnim i srednjim školama u Hrvatskoj tijekom COVID-19 pandemije // Zbornik radova 15. hrvatskog simpozija o nastavi fizike / Poljak, Nikola ; Pećina, Planinka ; Matejak Cvenić, Karolina (ur.).
online, 2021. str. 166-173 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Štibi, I., Čepič, M. & Pavlin, J. (2021) Poučavanje fizike u osnovnim i srednjim školama u Hrvatskoj tijekom COVID-19 pandemije. U: Poljak, N., Pećina, P. & Matejak Cvenić, K. (ur.)Zbornik radova 15. hrvatskog simpozija o nastavi fizike.
@article{article, author = {\v{S}tibi, Ivana and \v{C}epi\v{c}, Mojca and Pavlin, Jerneja}, year = {2021}, pages = {166-173}, keywords = {fizika, osnovna, srednja, \v{s}kola, COVID-19}, isbn = {978-953-7178-23-9}, title = {Pou\v{c}avanje fizike u osnovnim i srednjim \v{s}kolama u Hrvatskoj tijekom COVID-19 pandemije}, keyword = {fizika, osnovna, srednja, \v{s}kola, COVID-19}, publisherplace = {online} }
@article{article, author = {\v{S}tibi, Ivana and \v{C}epi\v{c}, Mojca and Pavlin, Jerneja}, year = {2021}, pages = {166-173}, keywords = {physics, primary, secondary, school, COVID-19}, isbn = {978-953-7178-23-9}, title = {Physics teaching in primary and secondary schools in Croatia during the COVID-19 pandemic}, keyword = {physics, primary, secondary, school, COVID-19}, publisherplace = {online} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font