Pregled bibliografske jedinice broj: 1121802
Stavovi studenata o računalnom načinu razmišljanja i vještine rješavanja testa računalnog načina razmišljanja
Stavovi studenata o računalnom načinu razmišljanja i vještine rješavanja testa računalnog načina razmišljanja // Proceedings of the 43rd International Convention on Information and Communication Technology / Skala, Karolj (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2020. str. 1112-1118 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1121802 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi studenata o računalnom načinu
razmišljanja i vještine rješavanja testa
računalnog načina razmišljanja
(Students' attitudes about the computual thinking
and skills of solving computual thinking test
/MIPRO 2020)
Autori
Tatković, Nevenka ; Radulović, Petko ; Tatković, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Proceedings of the 43rd International Convention on Information and Communication Technology
/ Skala, Karolj - Rijeka : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2020, 1112-1118
Skup
43rd International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics (MIPRO 2020)
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 28.09.2020. - 02.10.2020
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
algoritmi ; apstrakcija ; dekompozicija ; prepoznavanje uzoraka ; programiranje
(algorithms ; abstraction ; decomposition ; pattern recognition ; programming)
Sažetak
Računalni način razmišljanja jedna je od temeljnih računalnih vještina, ali i važan aspekt pismenosti 21. stoljeća, potreban u svim područjima ljudskog života i rada. Cilj istraživanja ovog rada bio je utvrditi postoje li statistički značajne razlike u stavovima o računalnom načinu razmišljanja između studenata informatike i predškolskog odgoja. U istraživanju je korištena deskriptivna i kauzalno- neeksperimentalna metoda pedagoškog istraživanja. Rezultati su pokazali da studenti informatike imaju statistički značajno pozitivniji stav o računalnom načinu razmišljanja od studenata predškolskog odgoja. S aspekta računalnih vještina, zanimala nas je uspješnost rješavanja testa računalnog razmišljanja. Dobiveni rezultati računalnih vještina nisu zadovoljavajući, iako su studenti predškolskog odgoja postigli nešto bolje rezultate. Istraživanje upućuje na važnost i potrebu razvoja računalnog načina razmišljanja tijekom cijelog procesa obrazovanja i potrebu daljnjeg istraživanja ovog problema.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli