Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1121627

Prevencija vršnjačkog nasilja kroz aktivnosti u školskom vrtu


Veronika Babić
Prevencija vršnjačkog nasilja kroz aktivnosti u školskom vrtu, 2020., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet Zagreb, Odsjek u Petrinji, Petrinja


CROSBI ID: 1121627 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prevencija vršnjačkog nasilja kroz aktivnosti u školskom vrtu
(How to Prevent Bullying Among the Students by Using Different Activities in the School Backyard)

Autori
Veronika Babić

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet Zagreb, Odsjek u Petrinji

Mjesto
Petrinja

Datum
10.02

Godina
2020

Stranica
58

Mentor
Zdenko Braičić

Ključne riječi
vršnjačko nasilje ; školski vrt ; Priroda i društvo ; preventivni program
(bullying ; school backyard ; Science and social studies ; prevention program)

Sažetak
Cilj je ovog rada ispitati ulogu školskog vrta u prevenciji vršnjačkog nasilja u osnovnoškolskom obrazovanju. Traži se odgovor na pitanje može li se zajedničkim trudom kroz razne aktivnosti učenika u školskom vrtu pridonijeti pozitivnoj školskoj klimi i prevenciji vršnjačkog nasilja te stvoriti sigurnu zajednicu u kojoj učenici razvijaju prosocijalno i suradničko ponašanje bez osjećaja nelagode i straha. Sadržaji nastave Prirode i društva koji se provode, pridonose pozitivnom i odgovornom ponašanju jednog učenika prema drugom učeniku. Usmjereni su podizanju emocionalnih, kognitivnih, socijalnih kompetencija učenika i razvoju pozitivnih vrijednosti. Kao primjer je poslužio preventivni program koji se provodi u Osnovnoj školi Jelkovec „Cvjećari u eko priči“. Provedena je opservacija nad učenikom Markom. koji je promatran tijekom Stručno-pedagoške prakse od prvog do četvrtog razreda. Učeniku je dijagnosticiran ADHD i agresivno ponašanje. Nakon sudjelovanja u raznim aktivnostima u školskom vrtu ciljevi rada su realizirani. Promatran učenik je shvatio koliko je bitan kao pojedinac i koliko pozitivno može utjecati na živi svijet oko sebe. Nestala je sklonost neprimjerenom vršnjačkom nasilnom ponašanju kod učenika.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Zdenko Braičić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Veronika Babić
Prevencija vršnjačkog nasilja kroz aktivnosti u školskom vrtu, 2020., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet Zagreb, Odsjek u Petrinji, Petrinja
Veronika Babić (2020) 'Prevencija vršnjačkog nasilja kroz aktivnosti u školskom vrtu', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet Zagreb, Odsjek u Petrinji, Petrinja.
@phdthesis{phdthesis, year = {2020}, pages = {58}, keywords = {vr\v{s}nja\v{c}ko nasilje, \v{s}kolski vrt, Priroda i dru\v{s}tvo, preventivni program}, title = {Prevencija vr\v{s}nja\v{c}kog nasilja kroz aktivnosti u \v{s}kolskom vrtu}, keyword = {vr\v{s}nja\v{c}ko nasilje, \v{s}kolski vrt, Priroda i dru\v{s}tvo, preventivni program}, publisherplace = {Petrinja} }
@phdthesis{phdthesis, year = {2020}, pages = {58}, keywords = {bullying, school backyard, Science and social studies, prevention program}, title = {How to Prevent Bullying Among the Students by Using Different Activities in the School Backyard}, keyword = {bullying, school backyard, Science and social studies, prevention program}, publisherplace = {Petrinja} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font