Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1121125

Komparativna analiza udžbenika i priručnika iz likovne umjetnosti za četvrti razred srednje škole


Cecelja, David
Komparativna analiza udžbenika i priručnika iz likovne umjetnosti za četvrti razred srednje škole, 2013., diplomski rad, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1121125 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Komparativna analiza udžbenika i priručnika iz likovne umjetnosti za četvrti razred srednje škole
(Comparative analysis of textbooks and manuals in arts for the fourth grade of high school)

Autori
Cecelja, David

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
12.05

Godina
2013

Stranica
58

Mentor
Dulibić, Frano

Ključne riječi
komparativna analiza udžbenika ; Udžbenički standard ; srednjoškolska nastava likovne umjetnosti ; Nacionalni okvirni kurikulum ; kubizam ; fluksus
(comparative analysis of textbooks ; Textbook standard ; high school art classes ; National Curriculum Framework ; Cubism ; Fluxus)

Sažetak
Tema diplomskog rada je komparativna analiza udžbenika i priručnika iz predmeta Likovna umjetnost za četvrti razred srednje škole. U radu se uspoređuje šest udžbenika, a pri njihovoj analizi koristi se Nacionalnim okvirnim kurikulumom, Nastavnim planom i programom, nacrtom Udžbeničkog standarda i Ispitnim katalogom za državnu maturu (2012./2013.). Diplomski rad je podijeljen na dva dijela. U prvom dijelu se obrađuje Udžbenički standard i njegovi zahtjevi. Drugi dio diplomskog rada je posvećen analizama pojedinih sadržajnih cjelina u razmatranim udžbenicima, a obrađene su cjeline Kubizam i Fluksus. Cilj rada bio je da se komparativno analiziraju i usporede udžbenici te da se ukaže na mane i nedostatke pojedinih udžbenika u odnosu na druge, ali isto tako i njihove prednosti. Provedenom analizom vidljivo je kako su trenutni udžbenici nedovoljno prilagođeni zahtjevima Udžbeničkog standarda (2011.) te kako ima mjesta za napredak u gotovo svim stavkama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Povijest umjetnosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Frano Dulibić (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

darhiv.ffzg.unizg.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Cecelja, David
Komparativna analiza udžbenika i priručnika iz likovne umjetnosti za četvrti razred srednje škole, 2013., diplomski rad, Filozofski fakultet, Zagreb
Cecelja, D. (2013) 'Komparativna analiza udžbenika i priručnika iz likovne umjetnosti za četvrti razred srednje škole', diplomski rad, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Cecelja, David}, year = {2013}, pages = {58}, keywords = {komparativna analiza ud\v{z}benika, Ud\v{z}beni\v{c}ki standard, srednjo\v{s}kolska nastava likovne umjetnosti, Nacionalni okvirni kurikulum, kubizam, fluksus}, title = {Komparativna analiza ud\v{z}benika i priru\v{c}nika iz likovne umjetnosti za \v{c}etvrti razred srednje \v{s}kole}, keyword = {komparativna analiza ud\v{z}benika, Ud\v{z}beni\v{c}ki standard, srednjo\v{s}kolska nastava likovne umjetnosti, Nacionalni okvirni kurikulum, kubizam, fluksus}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Cecelja, David}, year = {2013}, pages = {58}, keywords = {comparative analysis of textbooks, Textbook standard, high school art classes, National Curriculum Framework, Cubism, Fluxus}, title = {Comparative analysis of textbooks and manuals in arts for the fourth grade of high school}, keyword = {comparative analysis of textbooks, Textbook standard, high school art classes, National Curriculum Framework, Cubism, Fluxus}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font