Pregled bibliografske jedinice broj: 1121125
Komparativna analiza udžbenika i priručnika iz likovne umjetnosti za četvrti razred srednje škole
Komparativna analiza udžbenika i priručnika iz likovne umjetnosti za četvrti razred srednje škole, 2013., diplomski rad, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1121125 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komparativna analiza udžbenika i priručnika iz
likovne umjetnosti za četvrti razred srednje škole
(Comparative analysis of textbooks and manuals in
arts for the fourth grade of high school)
Autori
Cecelja, David
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
12.05
Godina
2013
Stranica
58
Mentor
Dulibić, Frano
Ključne riječi
komparativna analiza udžbenika ; Udžbenički standard ; srednjoškolska nastava likovne umjetnosti ; Nacionalni okvirni kurikulum ; kubizam ; fluksus
(comparative analysis of textbooks ; Textbook standard ; high school art classes ; National Curriculum Framework ; Cubism ; Fluxus)
Sažetak
Tema diplomskog rada je komparativna analiza udžbenika i priručnika iz predmeta Likovna umjetnost za četvrti razred srednje škole. U radu se uspoređuje šest udžbenika, a pri njihovoj analizi koristi se Nacionalnim okvirnim kurikulumom, Nastavnim planom i programom, nacrtom Udžbeničkog standarda i Ispitnim katalogom za državnu maturu (2012./2013.). Diplomski rad je podijeljen na dva dijela. U prvom dijelu se obrađuje Udžbenički standard i njegovi zahtjevi. Drugi dio diplomskog rada je posvećen analizama pojedinih sadržajnih cjelina u razmatranim udžbenicima, a obrađene su cjeline Kubizam i Fluksus. Cilj rada bio je da se komparativno analiziraju i usporede udžbenici te da se ukaže na mane i nedostatke pojedinih udžbenika u odnosu na druge, ali isto tako i njihove prednosti. Provedenom analizom vidljivo je kako su trenutni udžbenici nedovoljno prilagođeni zahtjevima Udžbeničkog standarda (2011.) te kako ima mjesta za napredak u gotovo svim stavkama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Povijest umjetnosti