Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1121085

Interdisciplinarnost u srednjoškolskoj nastavi likovne umjetnosti


Obradović, Ivana
Interdisciplinarnost u srednjoškolskoj nastavi likovne umjetnosti, 2014., diplomski rad, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1121085 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Interdisciplinarnost u srednjoškolskoj nastavi likovne umjetnosti
(Interdisciplinarity in high school art teaching)

Autori
Obradović, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
16.03

Godina
2014

Stranica
122

Mentor
Dulibić, Frano

Ključne riječi
interdisciplinarnost ; integracija ; korelacija ; kroskurikularno povezivanje ; likovna umjetnost ; međupredmetne teme ; srednjoškolsko obrazovanje
(interdisciplinarity ; integration ; correlation ; cross-curricular connections ; Visual Arts ; cross-subject themes ; secondary education)

Sažetak
Ovaj rad ističe važnost interdisciplinarnosti kao nastavnog principa 21. stoljeća, čija uloga osobito dolazi do izražaja u nastavi likovne umjetnosti jer potiče kreativnost i razvoj kritičkog načina razmišljanja kod učenika. Usporednom analizom osnovnoškolskih i srednjoškolskih kurikuluma likovnih predmeta te navođenjem njihove zastupljenosti u obrazovnim sustavima Slovenije, Finske, Kanade (pokrajina Ontario) i Sjeverne Karoline (SAD) pokušava se dati kontekst likovnoj umjetnosti unutar hrvatskog obrazovnog sustava, s posebnim naglaskom na zastupljenost interdisciplinarnosti u nastavi likovne umjetnosti u hrvatskim srednjim školama. Nastoji se istaknuti uloga likovnih predmeta u razvoju i obrazovanju djece i mladih, ali isto tako navodi se i problem njihove male satnice čime se uvelike ograničava uporaba interdisciplinarnosti u nastavi. Osim programa i broja sati predmeta, uporaba interdisciplinarnosti ovisi i o inicijativi profesora što se može vidjeti na pozitivnim primjerima iz hrvatskih srednjih škola. U radu se navode primjeri različitih mogućnosti uporabe interdisciplinarnosti u nastavi likovne umjetnosti, ujedno i različiti principi povezivanja gradiva likovne umjetnosti s drugim predmetima i to su: usputna korelacija, povezivanje putem kulturno- povijesnog konteksta, korelacija po nastavnoj cjelini te korelacija na konkretnom umjetničkom djelu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Povijest umjetnosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Frano Dulibić (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

darhiv.ffzg.unizg.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Obradović, Ivana
Interdisciplinarnost u srednjoškolskoj nastavi likovne umjetnosti, 2014., diplomski rad, Filozofski fakultet, Zagreb
Obradović, I. (2014) 'Interdisciplinarnost u srednjoškolskoj nastavi likovne umjetnosti', diplomski rad, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Obradovi\'{c}, Ivana}, year = {2014}, pages = {122}, keywords = {interdisciplinarnost, integracija, korelacija, kroskurikularno povezivanje, likovna umjetnost, me\djupredmetne teme, srednjo\v{s}kolsko obrazovanje}, title = {Interdisciplinarnost u srednjo\v{s}kolskoj nastavi likovne umjetnosti}, keyword = {interdisciplinarnost, integracija, korelacija, kroskurikularno povezivanje, likovna umjetnost, me\djupredmetne teme, srednjo\v{s}kolsko obrazovanje}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Obradovi\'{c}, Ivana}, year = {2014}, pages = {122}, keywords = {interdisciplinarity, integration, correlation, cross-curricular connections, Visual Arts, cross-subject themes, secondary education}, title = {Interdisciplinarity in high school art teaching}, keyword = {interdisciplinarity, integration, correlation, cross-curricular connections, Visual Arts, cross-subject themes, secondary education}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font