Pregled bibliografske jedinice broj: 1121050
Suvremene hrvatske umjetnice : Ines Krasić, Ivana Franke, Renata Poljak – projektna nastava iz likovne umjetnosti
Suvremene hrvatske umjetnice : Ines Krasić, Ivana Franke, Renata Poljak – projektna nastava iz likovne umjetnosti, 2014., diplomski rad, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1121050 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Suvremene hrvatske umjetnice : Ines Krasić,
Ivana Franke, Renata Poljak – projektna nastava
iz likovne umjetnosti
(Contemporary Croatian artists: Ines Krasić, Ivana
Franke, Renata Poljak - project teaching in arts)
Autori
Fabijanić, Mateja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
18.04
Godina
2014
Stranica
123
Mentor
Dulibić, Frano
Ključne riječi
suvremena umjetnost ; intermedijalnost ; transdisciplinarnost ; rodno čitanje ; projektna nastava
(contemporary art ; intermediality ; transdisciplinarity ; gender reading ; project teaching)
Sažetak
Analizom umjetničke prakse triju odabranih suvremenih hrvatskih umjetnica promatra se dio pluralnosti suvremene umjetnosti. Zbog umjetnosti koja je aktualna i koja se još uvijek stvara, odabran je dokumentarističko- interpretativni pristup radovima, što uključuje istraživanje i usustavljivanje pronađenih podataka. Radovi umjetnica pritom su iz metodičkih razloga organizirani prema mediju i izlagačkom kontekstu. Time se ovakav pristup nastavlja na nastavnu strukturu predmeta likovne umjetnosti koja je, prema postojećem Nastavnom planu i programu, podijeljena prema likovnim područjima. Rad također uključuje rodno čitanje radova umjetnica na što implicitno upućuje sam naslov rada. Pritom se polazi od razlika između termina rodno, žensko i feminističko uz promišljanje postojećih pokušaja rodnoga tumačenja. Za metodičko kodiranje i posredovanje suvremene umjetnosti oblik projektne nastave pokazuje se najpogodnijim za fluidnost suvremene umjetnosti. U ovome radu prikazan model projektne nastave daje učenicima mogućnost otvorenog istraživačkog, interpretativnog i kreativnog procesa kojim se povezuju različita suvremena umjetnička pitanja s aktualnom zbiljom i učenikovim iskustvima, a čiji se krajnji ishod prezentira u obliku trodnevnog okruglog stola.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Povijest umjetnosti