Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1121050

Suvremene hrvatske umjetnice : Ines Krasić, Ivana Franke, Renata Poljak – projektna nastava iz likovne umjetnosti


Fabijanić, Mateja
Suvremene hrvatske umjetnice : Ines Krasić, Ivana Franke, Renata Poljak – projektna nastava iz likovne umjetnosti, 2014., diplomski rad, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1121050 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Suvremene hrvatske umjetnice : Ines Krasić, Ivana Franke, Renata Poljak – projektna nastava iz likovne umjetnosti
(Contemporary Croatian artists: Ines Krasić, Ivana Franke, Renata Poljak - project teaching in arts)

Autori
Fabijanić, Mateja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
18.04

Godina
2014

Stranica
123

Mentor
Dulibić, Frano

Ključne riječi
suvremena umjetnost ; intermedijalnost ; transdisciplinarnost ; rodno čitanje ; projektna nastava
(contemporary art ; intermediality ; transdisciplinarity ; gender reading ; project teaching)

Sažetak
Analizom umjetničke prakse triju odabranih suvremenih hrvatskih umjetnica promatra se dio pluralnosti suvremene umjetnosti. Zbog umjetnosti koja je aktualna i koja se još uvijek stvara, odabran je dokumentarističko- interpretativni pristup radovima, što uključuje istraživanje i usustavljivanje pronađenih podataka. Radovi umjetnica pritom su iz metodičkih razloga organizirani prema mediju i izlagačkom kontekstu. Time se ovakav pristup nastavlja na nastavnu strukturu predmeta likovne umjetnosti koja je, prema postojećem Nastavnom planu i programu, podijeljena prema likovnim područjima. Rad također uključuje rodno čitanje radova umjetnica na što implicitno upućuje sam naslov rada. Pritom se polazi od razlika između termina rodno, žensko i feminističko uz promišljanje postojećih pokušaja rodnoga tumačenja. Za metodičko kodiranje i posredovanje suvremene umjetnosti oblik projektne nastave pokazuje se najpogodnijim za fluidnost suvremene umjetnosti. U ovome radu prikazan model projektne nastave daje učenicima mogućnost otvorenog istraživačkog, interpretativnog i kreativnog procesa kojim se povezuju različita suvremena umjetnička pitanja s aktualnom zbiljom i učenikovim iskustvima, a čiji se krajnji ishod prezentira u obliku trodnevnog okruglog stola.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Povijest umjetnosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Frano Dulibić (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

darhiv.ffzg.unizg.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Fabijanić, Mateja
Suvremene hrvatske umjetnice : Ines Krasić, Ivana Franke, Renata Poljak – projektna nastava iz likovne umjetnosti, 2014., diplomski rad, Filozofski fakultet, Zagreb
Fabijanić, M. (2014) 'Suvremene hrvatske umjetnice : Ines Krasić, Ivana Franke, Renata Poljak – projektna nastava iz likovne umjetnosti', diplomski rad, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Fabijani\'{c}, Mateja}, year = {2014}, pages = {123}, keywords = {suvremena umjetnost, intermedijalnost, transdisciplinarnost, rodno \v{c}itanje, projektna nastava}, title = {Suvremene hrvatske umjetnice : Ines Krasi\'{c}, Ivana Franke, Renata Poljak – projektna nastava iz likovne umjetnosti}, keyword = {suvremena umjetnost, intermedijalnost, transdisciplinarnost, rodno \v{c}itanje, projektna nastava}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Fabijani\'{c}, Mateja}, year = {2014}, pages = {123}, keywords = {contemporary art, intermediality, transdisciplinarity, gender reading, project teaching}, title = {Contemporary Croatian artists: Ines Krasi\'{c}, Ivana Franke, Renata Poljak - project teaching in arts}, keyword = {contemporary art, intermediality, transdisciplinarity, gender reading, project teaching}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font