Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1120719

Čemu nas uči povijest? Nastava povijesti, ideje o učenju/poučavanju i ishodi učenja


Koren, Snježana
Čemu nas uči povijest? Nastava povijesti, ideje o učenju/poučavanju i ishodi učenja. Zagreb: Profil, 2014 (monografija)


CROSBI ID: 1120719 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Čemu nas uči povijest? Nastava povijesti, ideje o učenju/poučavanju i ishodi učenja
(What is history teaching? History education, ideas about learning and teaching, and learning outcomes)

Autori
Koren, Snježana

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, ostalo

Izdavač
Profil

Grad
Zagreb

Godina
2014

Stranica
192

ISBN
978-953-12-1700-2

Ključne riječi
nastava povijesti, učenje, poučavanje, ishodi učenja, kritičko mišljenje, revidirana Bloomova taksonomija u nastavi povijesti
(history education, learning, teaching, learning outcomes, critical thinking, Revised Bloom Taxonomy in history education)

Sažetak
Knjiga sadrži prikaze suvremenih trendova u učenju i poučavanju općenito, s posebnim naglaskom na nastavu poučavanje povijesti. Povezuje teorijske postavke s nastavnom praksom. Posebice se bavi mogućnostima primjene revidirane Bloomove taksonomije u nastavi povijesti te razvojem kritičkog mišljenja u učenju i poučavanju povijesti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Povijest, Interdisciplinarne humanističke znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Snježana Koren (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Koren, Snježana
Čemu nas uči povijest? Nastava povijesti, ideje o učenju/poučavanju i ishodi učenja. Zagreb: Profil, 2014 (monografija)
Koren, S. (2014) Čemu nas uči povijest? Nastava povijesti, ideje o učenju/poučavanju i ishodi učenja. Zagreb, Profil.
@book{book, author = {Koren, Snje\v{z}ana}, year = {2014}, pages = {192}, keywords = {nastava povijesti, u\v{c}enje, pou\v{c}avanje, ishodi u\v{c}enja, kriti\v{c}ko mi\v{s}ljenje, revidirana Bloomova taksonomija u nastavi povijesti}, isbn = {978-953-12-1700-2}, title = {\v{C}emu nas u\v{c}i povijest? Nastava povijesti, ideje o u\v{c}enju/pou\v{c}avanju i ishodi u\v{c}enja}, keyword = {nastava povijesti, u\v{c}enje, pou\v{c}avanje, ishodi u\v{c}enja, kriti\v{c}ko mi\v{s}ljenje, revidirana Bloomova taksonomija u nastavi povijesti}, publisher = {Profil}, publisherplace = {Zagreb} }
@book{book, author = {Koren, Snje\v{z}ana}, year = {2014}, pages = {192}, keywords = {history education, learning, teaching, learning outcomes, critical thinking, Revised Bloom Taxonomy in history education}, isbn = {978-953-12-1700-2}, title = {What is history teaching? History education, ideas about learning and teaching, and learning outcomes}, keyword = {history education, learning, teaching, learning outcomes, critical thinking, Revised Bloom Taxonomy in history education}, publisher = {Profil}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font