Pregled bibliografske jedinice broj: 1120719
Čemu nas uči povijest? Nastava povijesti, ideje o učenju/poučavanju i ishodi učenja
Čemu nas uči povijest? Nastava povijesti, ideje o učenju/poučavanju i ishodi učenja. Zagreb: Profil, 2014 (monografija)
CROSBI ID: 1120719 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Čemu nas uči povijest? Nastava povijesti, ideje o
učenju/poučavanju i ishodi učenja
(What is history teaching? History education,
ideas about learning and teaching, and learning
outcomes)
Autori
Koren, Snježana
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, ostalo
Izdavač
Profil
Grad
Zagreb
Godina
2014
Stranica
192
ISBN
978-953-12-1700-2
Ključne riječi
nastava povijesti, učenje, poučavanje, ishodi učenja, kritičko mišljenje, revidirana Bloomova taksonomija u nastavi povijesti
(history education, learning, teaching, learning outcomes, critical thinking, Revised Bloom Taxonomy in history education)
Sažetak
Knjiga sadrži prikaze suvremenih trendova u učenju i poučavanju općenito, s posebnim naglaskom na nastavu poučavanje povijesti. Povezuje teorijske postavke s nastavnom praksom. Posebice se bavi mogućnostima primjene revidirane Bloomove taksonomije u nastavi povijesti te razvojem kritičkog mišljenja u učenju i poučavanju povijesti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Povijest, Interdisciplinarne humanističke znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)