Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1120323

Mobilni terminalni uređaji kao element mobilnog marketinga


Tupek, Mario
Mobilni terminalni uređaji kao element mobilnog marketinga, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet prometnih znanosti, Zagreb


CROSBI ID: 1120323 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mobilni terminalni uređaji kao element mobilnog marketinga
(Mobile Terminal Devices as an Element of Mobile Marketing)

Autori
Tupek, Mario

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Fakultet prometnih znanosti

Mjesto
Zagreb

Datum
11.12

Godina
2018

Stranica
53

Mentor
Husnjak, Siniša

Ključne riječi
mobilni terminalni uređaj ; mobilni marketing ; ponašanje korisnika ; aplikacija društvene mreže ; pronalaženje korisnika
(mobile terminal device ; mobile marketing ; user behavior ; social media application ; user targeting)

Sažetak
Mobilni terminalni uređaji predstavljaju veliki korak pri ulasku u mobilni marketing, osobito za tvrtke koje djeluju na područjima njihovih interesnih skupina korisnika. Jednostavnost korištenja takvih uređaja omogućila je osobniju komunikaciju marketinškog svijeta prema potencijalnim potrošačima. Korištenjem različitih strategija mobilnog marketinga moguće je odvojiti određene korisnike u skupine kako bi im se prikazivao prilagođen sadržaj. U radu su opisane razne strategije i mogućnosti mobilnog marketinga koje su nastale zbog ubrzanog rasta tehnologije mobilnih terminalnih uređaja. Također su jasno objašnjene prednosti i nedostatci određenih strategija u mobilnom marketingu te kako one utječu na ponašanje korisnika. Osim toga, detaljnije su opisane karakteristike mobilnih aplikacija vodećih društvenih mreža te s kakvim sve dostupnim informacija smiju raspolagati za što bolji odnos s korisnicima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet prometnih znanosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Sinisa Husnjak (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

urn.nsk.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Tupek, Mario
Mobilni terminalni uređaji kao element mobilnog marketinga, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet prometnih znanosti, Zagreb
Tupek, M. (2018) 'Mobilni terminalni uređaji kao element mobilnog marketinga', diplomski rad, preddiplomski, Fakultet prometnih znanosti, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Tupek, Mario}, year = {2018}, pages = {53}, keywords = {mobilni terminalni ure\djaj, mobilni marketing, pona\v{s}anje korisnika, aplikacija dru\v{s}tvene mre\v{z}e, pronala\v{z}enje korisnika}, title = {Mobilni terminalni ure\djaji kao element mobilnog marketinga}, keyword = {mobilni terminalni ure\djaj, mobilni marketing, pona\v{s}anje korisnika, aplikacija dru\v{s}tvene mre\v{z}e, pronala\v{z}enje korisnika}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Tupek, Mario}, year = {2018}, pages = {53}, keywords = {mobile terminal device, mobile marketing, user behavior, social media application, user targeting}, title = {Mobile Terminal Devices as an Element of Mobile Marketing}, keyword = {mobile terminal device, mobile marketing, user behavior, social media application, user targeting}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font