Pregled bibliografske jedinice broj: 1120323
Mobilni terminalni uređaji kao element mobilnog marketinga
Mobilni terminalni uređaji kao element mobilnog marketinga, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet prometnih znanosti, Zagreb
CROSBI ID: 1120323 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mobilni terminalni uređaji kao element mobilnog marketinga
(Mobile Terminal Devices as an Element of Mobile Marketing)
Autori
Tupek, Mario
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Fakultet prometnih znanosti
Mjesto
Zagreb
Datum
11.12
Godina
2018
Stranica
53
Mentor
Husnjak, Siniša
Ključne riječi
mobilni terminalni uređaj ; mobilni marketing ; ponašanje korisnika ; aplikacija društvene mreže ; pronalaženje korisnika
(mobile terminal device ; mobile marketing ; user behavior ; social media application ; user targeting)
Sažetak
Mobilni terminalni uređaji predstavljaju veliki korak pri ulasku u mobilni marketing, osobito za tvrtke koje djeluju na područjima njihovih interesnih skupina korisnika. Jednostavnost korištenja takvih uređaja omogućila je osobniju komunikaciju marketinškog svijeta prema potencijalnim potrošačima. Korištenjem različitih strategija mobilnog marketinga moguće je odvojiti određene korisnike u skupine kako bi im se prikazivao prilagođen sadržaj. U radu su opisane razne strategije i mogućnosti mobilnog marketinga koje su nastale zbog ubrzanog rasta tehnologije mobilnih terminalnih uređaja. Također su jasno objašnjene prednosti i nedostatci određenih strategija u mobilnom marketingu te kako one utječu na ponašanje korisnika. Osim toga, detaljnije su opisane karakteristike mobilnih aplikacija vodećih društvenih mreža te s kakvim sve dostupnim informacija smiju raspolagati za što bolji odnos s korisnicima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport