Pregled bibliografske jedinice broj: 1120240
Mogućnosti realizacije dopunske nastave matematike u prvom odgojno-obrazovnom ciklusu
Mogućnosti realizacije dopunske nastave matematike u prvom odgojno-obrazovnom ciklusu // Sažetci Međunarodne znanstvene konferencije: 11. Dani osnovnih škola Splitsko-dalmatinske županije - Prema kvalitetnoj školi: Od znanosti do učionice / Tomaš, Suzana ; Maleš, Lada ; Blažević, Ines ; Restović, Ivana (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2017. str. 2-2 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1120240 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mogućnosti realizacije dopunske nastave
matematike u prvom odgojno-obrazovnom ciklusu
(Possibilities for realization of supplementary
math teaching in the first educational cycle)
Autori
Mišurac, Irena ; Blažević, Ines
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Sažetci Međunarodne znanstvene konferencije: 11. Dani osnovnih škola Splitsko-dalmatinske županije - Prema kvalitetnoj školi: Od znanosti do učionice
/ Tomaš, Suzana ; Maleš, Lada ; Blažević, Ines ; Restović, Ivana - Split : Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2017, 2-2
Skup
Međunarodna znanstvena konferencija: 11. Dani osnovnih škola Splitsko-dalmatinske županije - Prema kvalitetnoj školi: Od znanosti do učionice
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 05.10.2017. - 06.10.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
dopunska nastava, individualizacija, roditelji, učenici, učitelji
(supplementary teaching, individualization, parents, students, teachers)
Sažetak
Osnovna karakteristika nastave matematike je izrazita hijerarhijska povezanost sadržaja zbog čega je važno promptno rješavati moguće nejasnoće koje uočimo kod učenika prilikom učenja matematike. U situacijama u kojima se postupcima redovne nastave ne može postići zadovoljavajuće rezultate jednoga dijela učenika organizira se dopunska nastava kao sredstvo pedagoške intervencije i posebno je važna u prvom odgojno-obrazovnom ciklusu. Ovaj oblik nastave potreban je i učenicima koji nemaju potrebno samopouzdanje ili nisu dovoljno motivirani za rad na matematici te je s toga nužno dopunsku nastavu individualizirati, prilagoditi nastavne metode i socijalne oblike rada potrebama učenika te nastojati koristiti zorna sredstva i pomagala, te objektivnu realnost. Rezultati empirijskoga dijela istraživanja koje je provedeno među učiteljima i učenicima razredne nastave Splitsko-dalmatinske i Dubrovačko-neretvanske županije postupkom anketiranja prikazat će u kolikoj mjeri i na koji način učitelji realiziraju dopunsku nastavu matematike u prvom odgojno-obrazovnom ciklusu. Dobiveni rezultati istraživanja mogu biti poticaj za promišljanje prilikom kreiranja dopunske nastave posebno vodeći računa o samoj individualizaciji nastave kao i uvažavanju učeničkih potreba.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne prirodne znanosti, Pedagogija