Pregled bibliografske jedinice broj: 1120234
Školski kurikulum kao poticaj razvoju različitih područja umjetničkog stvaralaštva
Školski kurikulum kao poticaj razvoju različitih područja umjetničkog stvaralaštva // Book of Abstracts: ACE, 2019. 1. International Artistic and Scientific Conference / Kolar Billeage, Martina (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 155-155 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1120234 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Školski kurikulum kao poticaj razvoju različitih
područja umjetničkog stvaralaštva
(The school curriculum as a stimulus for the
development of different areas of artistic
creation)
Autori
Blažević, ines
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Book of Abstracts: ACE, 2019. 1. International Artistic and Scientific Conference
/ Kolar Billeage, Martina - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019, 155-155
Skup
1. međunarodna umjetničko-znanstvena konferencija (ACE 2019)
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 07.03.2019. - 09.03.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
interdisciplinarnost ; kompetencije učitelja ; kreativnost ; prvi odgojno-obrazovni ciklus ; učenici
(interdisciplinarity ; teacher competences ; creativity ; the first educational cycle ; students)
Sažetak
Nacionalni okvirni kurikulum, kroz jezgrovni, diferencirani (razlikovni) i školski kurikulum otvara mogućnost poticanja razvoja različitih područja umjetničkoga stvaralaštva. Svrha rada je ukazati na važnost školskoga kurikuluma koji nudi najšire mogućnosti poticanja plesne, glazbene, likovne i scenske umjetnosti te književnosti i novih medija. Stoga bi učitelji od najranije školske dobe trebali implementirati u školski kurikulum različite aktivnosti sa ciljem poticanja kreativnosti kod učenika stavljajući naglasak na interdisciplinarnost umjetničkih područja. Rezultati emipirijskoga dijela istraživanja, koje je provedeno anonimnim anketiranjem, među učiteljima razredne nastave Splitsko- dalmatinske i Dubrovačko-neretvanske županije, ukazuju na različite aktivnosti kojima učitelji u prvom odgojno-obrazovnom ciklusu kroz školski kurikulum potiču razvoj različitih područja umjetničkoga stvaralaštva. Također rezultati prikazuju procjene njihove vlastite kompetentosti za poticanje učeničkoga umjetničkoga stvaralaštva. Ukazuju i na razlike samoprocjena učitelja s obzirom na socio- demografska obilježja: dobi, radnoga iskustva, stručne spreme, mjesta studiranja, napredovanja u zvanje, veličine mjesta i škole zaposlenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija