Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1120224

Mogućnosti primjene Montessori pristupa u početnoj nastavi matematike


Blažević, Ines; Mišurac, Irena; Marasović, Antonija
Mogućnosti primjene Montessori pristupa u početnoj nastavi matematike // Knjiga sažetaka: Prozor u svijet obrazovanja, nauke i mladih / Nesimović, Sanela (ur.).
Sarajevo: Pedagoški fakultet Univerziteta u Sarajevu, 2019. str. 79-80 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1120224 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mogućnosti primjene Montessori pristupa u početnoj nastavi matematike
(Possibilities of using Montessori access to the initial math classes)

Autori
Blažević, Ines ; Mišurac, Irena ; Marasović, Antonija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Knjiga sažetaka: Prozor u svijet obrazovanja, nauke i mladih / Nesimović, Sanela - Sarajevo : Pedagoški fakultet Univerziteta u Sarajevu, 2019, 79-80

ISBN
978-9926-448-07-3

Skup
Konferencija "Prozor u svijet obrazovanja, nauke i mladih"

Mjesto i datum
Sarajevo, Bosna i Hercegovina, 12.04.2019. - 13.04.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
didaktički materijal, Montessori pristup, početna nastava matematike, učitelji
(didactic material, Montessori approach, initial math teaching, teachers)

Sažetak
Montessori pristup je pristup koji je bio daleko ispred svog vremena i danas se u mnogočemu slaže s idejama suvremene nastave kojoj težimo. Sami pristup nudi brojne mogućnosti primjene u različitim razvojnim područjima, a poseban naglasak je stavljen na matematičko područje. Pruža lepezu različitih didaktičkih materijala koji se mogu koristiti u početnoj nastavi matematike koji su osmišljeni i izrađeni sukladno načelima Montessori pedagogije. Sa ciljem utvrđivanja mogućnosti primjene Montessori pristupa u početnoj nastavi matematike provedeno je istraživanje među učiteljima razredne nastave. Željelo se utvrditi u kojoj mjeri su učitelji razredne nastave upoznati sa Montessori pristupom, a posebice sa didaktičkim materijalom koji je izrađen za primjenu u početnoj nastavi matematike te koriste li ga u svom odgojno- obrazovnom radu. Također su se ispitale razlike s obzirom na socio-demografska obilježja ispitanika. Dobiveni rezultati istraživanja mogu pomoći prilikom osmišljavanja programa inicijalnoga i cjeloživotnoga obrazovanja učitelja kako bi se učitelje na različitim razinama upoznalo sa Montessori pristupom kao i njegovim mogućnostima. Budućim i sadašnjim učiteljima rezultati mogu biti poticaj za moguću primjenu navedenog didaktičkoga materijala kako bi upotpunili svoju odgojno-obrazovnu praksu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Ines Blažević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Blažević, Ines; Mišurac, Irena; Marasović, Antonija
Mogućnosti primjene Montessori pristupa u početnoj nastavi matematike // Knjiga sažetaka: Prozor u svijet obrazovanja, nauke i mladih / Nesimović, Sanela (ur.).
Sarajevo: Pedagoški fakultet Univerziteta u Sarajevu, 2019. str. 79-80 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni)
Blažević, I., Mišurac, I. & Marasović, A. (2019) Mogućnosti primjene Montessori pristupa u početnoj nastavi matematike. U: Nesimović, S. (ur.)Knjiga sažetaka: Prozor u svijet obrazovanja, nauke i mladih.
@article{article, author = {Bla\v{z}evi\'{c}, Ines and Mi\v{s}urac, Irena and Marasovi\'{c}, Antonija}, editor = {Nesimovi\'{c}, S.}, year = {2019}, pages = {79-80}, keywords = {didakti\v{c}ki materijal, Montessori pristup, po\v{c}etna nastava matematike, u\v{c}itelji}, isbn = {978-9926-448-07-3}, title = {Mogu\'{c}nosti primjene Montessori pristupa u po\v{c}etnoj nastavi matematike}, keyword = {didakti\v{c}ki materijal, Montessori pristup, po\v{c}etna nastava matematike, u\v{c}itelji}, publisher = {Pedago\v{s}ki fakultet Univerziteta u Sarajevu}, publisherplace = {Sarajevo, Bosna i Hercegovina} }
@article{article, author = {Bla\v{z}evi\'{c}, Ines and Mi\v{s}urac, Irena and Marasovi\'{c}, Antonija}, editor = {Nesimovi\'{c}, S.}, year = {2019}, pages = {79-80}, keywords = {didactic material, Montessori approach, initial math teaching, teachers}, isbn = {978-9926-448-07-3}, title = {Possibilities of using Montessori access to the initial math classes}, keyword = {didactic material, Montessori approach, initial math teaching, teachers}, publisher = {Pedago\v{s}ki fakultet Univerziteta u Sarajevu}, publisherplace = {Sarajevo, Bosna i Hercegovina} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font