Pregled bibliografske jedinice broj: 1120224
Mogućnosti primjene Montessori pristupa u početnoj nastavi matematike
Mogućnosti primjene Montessori pristupa u početnoj nastavi matematike // Knjiga sažetaka: Prozor u svijet obrazovanja, nauke i mladih / Nesimović, Sanela (ur.).
Sarajevo: Pedagoški fakultet Univerziteta u Sarajevu, 2019. str. 79-80 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1120224 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mogućnosti primjene Montessori pristupa u početnoj
nastavi matematike
(Possibilities of using Montessori access to the
initial math classes)
Autori
Blažević, Ines ; Mišurac, Irena ; Marasović, Antonija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Knjiga sažetaka: Prozor u svijet obrazovanja, nauke i mladih
/ Nesimović, Sanela - Sarajevo : Pedagoški fakultet Univerziteta u Sarajevu, 2019, 79-80
ISBN
978-9926-448-07-3
Skup
Konferencija "Prozor u svijet obrazovanja, nauke i mladih"
Mjesto i datum
Sarajevo, Bosna i Hercegovina, 12.04.2019. - 13.04.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
didaktički materijal, Montessori pristup, početna nastava matematike, učitelji
(didactic material, Montessori approach, initial math teaching, teachers)
Sažetak
Montessori pristup je pristup koji je bio daleko ispred svog vremena i danas se u mnogočemu slaže s idejama suvremene nastave kojoj težimo. Sami pristup nudi brojne mogućnosti primjene u različitim razvojnim područjima, a poseban naglasak je stavljen na matematičko područje. Pruža lepezu različitih didaktičkih materijala koji se mogu koristiti u početnoj nastavi matematike koji su osmišljeni i izrađeni sukladno načelima Montessori pedagogije. Sa ciljem utvrđivanja mogućnosti primjene Montessori pristupa u početnoj nastavi matematike provedeno je istraživanje među učiteljima razredne nastave. Željelo se utvrditi u kojoj mjeri su učitelji razredne nastave upoznati sa Montessori pristupom, a posebice sa didaktičkim materijalom koji je izrađen za primjenu u početnoj nastavi matematike te koriste li ga u svom odgojno- obrazovnom radu. Također su se ispitale razlike s obzirom na socio-demografska obilježja ispitanika. Dobiveni rezultati istraživanja mogu pomoći prilikom osmišljavanja programa inicijalnoga i cjeloživotnoga obrazovanja učitelja kako bi se učitelje na različitim razinama upoznalo sa Montessori pristupom kao i njegovim mogućnostima. Budućim i sadašnjim učiteljima rezultati mogu biti poticaj za moguću primjenu navedenog didaktičkoga materijala kako bi upotpunili svoju odgojno-obrazovnu praksu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija