Pregled bibliografske jedinice broj: 1119938
Financijska održivost populariziranja kreativne industrije
Financijska održivost populariziranja kreativne industrije // Hrvatska izvan domovine III - Zbornik radova predstavljenih na 3. hrvatskom iseljeničkom kongresu u Osijeku 29. 6. – 1. 7. 2018. / Mijoč, Josipa ; Sopta, Marin ; Trošelj Miočević, Tanja (ur.).
Zagreb: Centar za istraživanje hrvatskog iseljeništva ; Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020. str. 357-362 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1119938 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Financijska održivost populariziranja kreativne
industrije
(Financial viability of popularising the creative
industry)
Autori
Zrnić, Ana ; Radl Ćućić, Dora
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Hrvatska izvan domovine III - Zbornik radova predstavljenih na 3. hrvatskom iseljeničkom kongresu u Osijeku 29. 6. – 1. 7. 2018.
/ Mijoč, Josipa ; Sopta, Marin ; Trošelj Miočević, Tanja - Zagreb : Centar za istraživanje hrvatskog iseljeništva ; Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020, 357-362
Skup
3. hrvatski iseljenički kongres: Odlazak – ostanak – povratak
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 28.06.2018. - 01.07.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
ekonomija doživljaja ; populariziranje znanosti ; KI ; financijska održivost ; projektna industrija
(economy of experience ; popularization of science ; CI ; financial sustainability ; project industry)
Sažetak
Koncept ekonomije doživljaja temelji se na emocionalnim reakcijama koje čine osnovicu tržišne diferencijacije u odnosu na konkurenciju. Emocionalnu vrijednost nije jednostavno postići te je potrebno uložiti znanje i kreativnost u svrhu postizanja inovativnosti i autentičnosti po kojoj su proizvodi/usluge ekonomije doživljaja prepoznatljivi. Autentičnost proizvoda i usluga te široka ponuda neke su od najvažnijih karakteristika kreativne industrije (KI) zbog kojih ova industrija ima potencijal budućih nositelja ekonomije doživljaja. Ponuda KI ogleda se u osobitostima proizvoda/usluga 12 sektora KI koji su po svojoj strukturi različiti, ali povezani autorskim pravom kao zajedničkom karakteristikom. Populariziranje i promoviranje rada KI doprinosi rastu i razvoju ekonomije doživljaja, a samim time i reflektiranju rezultata KI na gospodarski razvoj pojedine zemlje. Populariziranje kreativne industrije nova je paradigma razmišljanja u cilju stvaranja novih iskustava za potrošače, a samim time razvoja ponuda ekonomije doživljaja. Slijedom toga, u radu se analiziraju komparativne prednosti popularizacije kreativne industrije te se iste potvrđuju kroz postizanje financijske održivosti i značajnosti projektne industrije korištenjem doživljaja kao stvaratelja emocionalne vrijednosti, odnosno karakteristike ekonomije doživljaja. Pri tome se element doživljaja odnosi na doživljaj edukacije, kreativnosti, estetike, motivacije i druge doživljaje povezane s osobnim interpretiranjem i percipiranjem određenog popularizacijskog događaja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija