Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1119938

Financijska održivost populariziranja kreativne industrije


Zrnić, Ana; Radl Ćućić, Dora
Financijska održivost populariziranja kreativne industrije // Hrvatska izvan domovine III - Zbornik radova predstavljenih na 3. hrvatskom iseljeničkom kongresu u Osijeku 29. 6. – 1. 7. 2018. / Mijoč, Josipa ; Sopta, Marin ; Trošelj Miočević, Tanja (ur.).
Zagreb: Centar za istraživanje hrvatskog iseljeništva ; Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020. str. 357-362 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1119938 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Financijska održivost populariziranja kreativne industrije
(Financial viability of popularising the creative industry)

Autori
Zrnić, Ana ; Radl Ćućić, Dora

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Hrvatska izvan domovine III - Zbornik radova predstavljenih na 3. hrvatskom iseljeničkom kongresu u Osijeku 29. 6. – 1. 7. 2018. / Mijoč, Josipa ; Sopta, Marin ; Trošelj Miočević, Tanja - Zagreb : Centar za istraživanje hrvatskog iseljeništva ; Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020, 357-362

Skup
3. hrvatski iseljenički kongres: Odlazak – ostanak – povratak

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 28.06.2018. - 01.07.2018

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
ekonomija doživljaja ; populariziranje znanosti ; KI ; financijska održivost ; projektna industrija
(economy of experience ; popularization of science ; CI ; financial sustainability ; project industry)

Sažetak
Koncept ekonomije doživljaja temelji se na emocionalnim reakcijama koje čine osnovicu tržišne diferencijacije u odnosu na konkurenciju. Emocionalnu vrijednost nije jednostavno postići te je potrebno uložiti znanje i kreativnost u svrhu postizanja inovativnosti i autentičnosti po kojoj su proizvodi/usluge ekonomije doživljaja prepoznatljivi. Autentičnost proizvoda i usluga te široka ponuda neke su od najvažnijih karakteristika kreativne industrije (KI) zbog kojih ova industrija ima potencijal budućih nositelja ekonomije doživljaja. Ponuda KI ogleda se u osobitostima proizvoda/usluga 12 sektora KI koji su po svojoj strukturi različiti, ali povezani autorskim pravom kao zajedničkom karakteristikom. Populariziranje i promoviranje rada KI doprinosi rastu i razvoju ekonomije doživljaja, a samim time i reflektiranju rezultata KI na gospodarski razvoj pojedine zemlje. Populariziranje kreativne industrije nova je paradigma razmišljanja u cilju stvaranja novih iskustava za potrošače, a samim time razvoja ponuda ekonomije doživljaja. Slijedom toga, u radu se analiziraju komparativne prednosti popularizacije kreativne industrije te se iste potvrđuju kroz postizanje financijske održivosti i značajnosti projektne industrije korištenjem doživljaja kao stvaratelja emocionalne vrijednosti, odnosno karakteristike ekonomije doživljaja. Pri tome se element doživljaja odnosi na doživljaj edukacije, kreativnosti, estetike, motivacije i druge doživljaje povezane s osobnim interpretiranjem i percipiranjem određenog popularizacijskog događaja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url ana zrnić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Zrnić, Ana; Radl Ćućić, Dora
Financijska održivost populariziranja kreativne industrije // Hrvatska izvan domovine III - Zbornik radova predstavljenih na 3. hrvatskom iseljeničkom kongresu u Osijeku 29. 6. – 1. 7. 2018. / Mijoč, Josipa ; Sopta, Marin ; Trošelj Miočević, Tanja (ur.).
Zagreb: Centar za istraživanje hrvatskog iseljeništva ; Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020. str. 357-362 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Zrnić, A. & Radl Ćućić, D. (2020) Financijska održivost populariziranja kreativne industrije. U: Mijoč, J., Sopta, M. & Trošelj Miočević, T. (ur.)Hrvatska izvan domovine III - Zbornik radova predstavljenih na 3. hrvatskom iseljeničkom kongresu u Osijeku 29. 6. – 1. 7. 2018..
@article{article, author = {Zrni\'{c}, Ana and Radl \'{C}u\'{c}i\'{c}, Dora}, year = {2020}, pages = {357-362}, keywords = {ekonomija do\v{z}ivljaja, populariziranje znanosti, KI, financijska odr\v{z}ivost, projektna industrija}, title = {Financijska odr\v{z}ivost populariziranja kreativne industrije}, keyword = {ekonomija do\v{z}ivljaja, populariziranje znanosti, KI, financijska odr\v{z}ivost, projektna industrija}, publisher = {Centar za istra\v{z}ivanje hrvatskog iseljeni\v{s}tva ; Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Zrni\'{c}, Ana and Radl \'{C}u\'{c}i\'{c}, Dora}, year = {2020}, pages = {357-362}, keywords = {economy of experience, popularization of science, CI, financial sustainability, project industry}, title = {Financial viability of popularising the creative industry}, keyword = {economy of experience, popularization of science, CI, financial sustainability, project industry}, publisher = {Centar za istra\v{z}ivanje hrvatskog iseljeni\v{s}tva ; Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font