Pregled bibliografske jedinice broj: 1119935
Inovativne edukacijske metode i pristupi u nastavi stručnih predmeta u srednjim medicinskim školama
Inovativne edukacijske metode i pristupi u nastavi stručnih predmeta u srednjim medicinskim školama, 2016., diplomski rad, diplomski, Medicinski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1119935 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Inovativne edukacijske metode i pristupi u nastavi
stručnih predmeta u srednjim medicinskim školama
(Innovative educational methods and approaches in
teaching of vocational subjects at nursing schools)
Autori
Vinduška, Iva
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Medicinski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
02.09
Godina
2016
Stranica
31
Mentor
Vukušić Rukavina, Tea
Ključne riječi
učenje ; podučavanje ; inovativne metode u nastavi ; nastava usmjerena na učenika
(learning ; teaching ; innovative teaching methods ; teaching focused on students)
Sažetak
Od današnjeg obrazovnog sustava očekuje se uravnoteženo znanje u svim područjima osobnog razvoja koje će biti primjenjivo u praksi. Specifični gospodarski uvjeti utjecali su na brze promjene na tržištu rada koje zahtijeva formiranje optimalnog broja kompetentnih stručnjaka iz područja sestrinstva s mnogo generičkih i stručnih vještina koje se trajno usavršavaju, stoga je pred nastavnicima veliki izazov u procesu usmjeravanja i prijenosa informacija budućim generacijama. Novi naraštaji vole kombinaciju tradicionalnih metoda poučavanja, ali i primjenu suvremenih metoda koje zahtijevaju drugačiju organizaciju nastave i vođenje nastavnog procesa na inovativan način, jer se zbog utjecaja tehnologije mijenja i način na koji mladi percipiraju stvarnost, kao i način na koji nastavnici prenose nastavne sadržaje. Svi dostupni mediji i obrazovna tehnologija trebali bi biti stavljeni u funkcije kao što su: učenje traženja informacija, učenje kako se uči, učenje kako se rješavaju problemi, te učenje metodama istraživanja u kontroliranim uvjetima uz nadzor nastavnika. U tom kontekstu učenici bi trebali biti aktivni sudionici, a ne pasivni promatrači stoga je bitno istaknuti ulogu nastavnika i ulogu učenika te staviti naglasak da je suvremeni nastavni proces nastava koja se bazira na aktivnom uključivanju učenika u nastavni proces rada. Nastava koja je usmjerena na učenika zapravo je međusobna suradnja, kako nastavnika, tako i učenika sa zajedničkim ciljem postizanja željenih ishoda. U radu će biti prikazane inovativne metode rada primjenjive u nastavi stručnih predmeta u srednjim medicinskim školama kao što su: projektna nastava, suradničko učenje, učenje metodom rješavanja problema, istraživački rad, studija slučaja, korištenje Web 2.0 alata, igra i simulacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti