Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1119926

Primjena e-učenja u trajnom usavršavanju medicinskih sestara/tehničara


Simić, Ljerka
Primjena e-učenja u trajnom usavršavanju medicinskih sestara/tehničara, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Medicinski fakultet u Puli, Pula


CROSBI ID: 1119926 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena e-učenja u trajnom usavršavanju medicinskih sestara/tehničara
(The use e-learning in continuing education for nurses)

Autori
Simić, Ljerka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Medicinski fakultet u Puli

Mjesto
Pula

Datum
19.03

Godina
2021

Stranica
57

Mentor
Dobrača, Igor

Ključne riječi
e-učenje, Hrvatska komora medicinskih sestara, sestrinstvo
(e-learning, Croatian Nursing Council, nursery)

Sažetak
E-učenje ili elektronsko učenje objedinjuje tehnologiju te je stavlja u funkciju učenja pritom osiguravajući fleksibilniji sustav koji osobe mogu koristit uz pomoć uređaja spojenog na Internet bilo kada i bilo gdje. Sestrinstvo je poziv i kao takav često nema radno vrijeme stoga je e-učenje koje se medicinskim sestrama tj. članicama i članovima Hrvatske komore medicinskih sestara nudi, adekvatno rješenje, posebice u doba pandemije coronavirusom COVID- 19. Međutim, medicinske sestre moraju osim redovnih poslovnih aktivnosti kontinuirano provoditi stručno usavršavanje koje im nalaže upravo Komora. U radu su navedeni osnovni i važni pojmovi vezani za e- učenje, njegov povijesni razvoj, svrha, primjena, ali i njegov pozitivni i negativni aspekt. Također u radu su prezentirani rezultati provedenog anonimnog istraživanja putem anketnog upitnika o korištenju portala e-učenje HKMS u kojoj su sudjelovali ispitanici zaposleni na sekundarnoj i tercijarnoj razini zdravstvene zaštite gdje je utvrđeno kako većina ispitanika koristi portal e- učenja HKMS i prema istome ima pozitivan stav. Medicinske sestre i tehničari sudjelujući u aktivnostima obrazovanja, bilo kao polaznici ili kao predavači, te doprinoseći diseminaciji vrijednih postignuća u sestrinstvu, osim što sakupljaju neophodne bodove, doprinose jačanju sestrinstva. Unatoč brojnim prednostima e-učenja, prema većini istraživanja pokazalo se da je najoptimalniji hibridni sustav učenja koji kombinira najbolje od tradicionalnog i tehnološki potpomognutog učenja, što potvrđuje i ovaj rad.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Igor Dobrača (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

urn.nsk.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Simić, Ljerka
Primjena e-učenja u trajnom usavršavanju medicinskih sestara/tehničara, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Medicinski fakultet u Puli, Pula
Simić, L. (2021) 'Primjena e-učenja u trajnom usavršavanju medicinskih sestara/tehničara', diplomski rad, preddiplomski, Medicinski fakultet u Puli, Pula.
@phdthesis{phdthesis, author = {Simi\'{c}, Ljerka}, year = {2021}, pages = {57}, keywords = {e-u\v{c}enje, Hrvatska komora medicinskih sestara, sestrinstvo}, title = {Primjena e-u\v{c}enja u trajnom usavr\v{s}avanju medicinskih sestara/tehni\v{c}ara}, keyword = {e-u\v{c}enje, Hrvatska komora medicinskih sestara, sestrinstvo}, publisherplace = {Pula} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Simi\'{c}, Ljerka}, year = {2021}, pages = {57}, keywords = {e-learning, Croatian Nursing Council, nursery}, title = {The use e-learning in continuing education for nurses}, keyword = {e-learning, Croatian Nursing Council, nursery}, publisherplace = {Pula} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font