Pregled bibliografske jedinice broj: 1119926
Primjena e-učenja u trajnom usavršavanju medicinskih sestara/tehničara
Primjena e-učenja u trajnom usavršavanju medicinskih sestara/tehničara, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Medicinski fakultet u Puli, Pula
CROSBI ID: 1119926 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena e-učenja u trajnom usavršavanju
medicinskih sestara/tehničara
(The use e-learning in continuing education for
nurses)
Autori
Simić, Ljerka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Medicinski fakultet u Puli
Mjesto
Pula
Datum
19.03
Godina
2021
Stranica
57
Mentor
Dobrača, Igor
Ključne riječi
e-učenje, Hrvatska komora medicinskih sestara, sestrinstvo
(e-learning, Croatian Nursing Council, nursery)
Sažetak
E-učenje ili elektronsko učenje objedinjuje tehnologiju te je stavlja u funkciju učenja pritom osiguravajući fleksibilniji sustav koji osobe mogu koristit uz pomoć uređaja spojenog na Internet bilo kada i bilo gdje. Sestrinstvo je poziv i kao takav često nema radno vrijeme stoga je e-učenje koje se medicinskim sestrama tj. članicama i članovima Hrvatske komore medicinskih sestara nudi, adekvatno rješenje, posebice u doba pandemije coronavirusom COVID- 19. Međutim, medicinske sestre moraju osim redovnih poslovnih aktivnosti kontinuirano provoditi stručno usavršavanje koje im nalaže upravo Komora. U radu su navedeni osnovni i važni pojmovi vezani za e- učenje, njegov povijesni razvoj, svrha, primjena, ali i njegov pozitivni i negativni aspekt. Također u radu su prezentirani rezultati provedenog anonimnog istraživanja putem anketnog upitnika o korištenju portala e-učenje HKMS u kojoj su sudjelovali ispitanici zaposleni na sekundarnoj i tercijarnoj razini zdravstvene zaštite gdje je utvrđeno kako većina ispitanika koristi portal e- učenja HKMS i prema istome ima pozitivan stav. Medicinske sestre i tehničari sudjelujući u aktivnostima obrazovanja, bilo kao polaznici ili kao predavači, te doprinoseći diseminaciji vrijednih postignuća u sestrinstvu, osim što sakupljaju neophodne bodove, doprinose jačanju sestrinstva. Unatoč brojnim prednostima e-učenja, prema većini istraživanja pokazalo se da je najoptimalniji hibridni sustav učenja koji kombinira najbolje od tradicionalnog i tehnološki potpomognutog učenja, što potvrđuje i ovaj rad.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti