Pregled bibliografske jedinice broj: 1119669
Virtualna šetnja u službi kreiranja nove muzejske publike
Virtualna šetnja u službi kreiranja nove muzejske publike // Informatica museologica, 51 (2020), 178-180 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
CROSBI ID: 1119669 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Virtualna šetnja u službi kreiranja nove muzejske
publike
(Virtual Walk as a Tool for Creating New Museum
Audiences)
Autori
Budić Leto, Sanja
Izvornik
Informatica museologica (0350-2325) 51
(2020);
178-180
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo
Ključne riječi
virtualna šetnja muzejska publika suvremene tehnologije
(virtual walk museum audience modern technologies)
Sažetak
Implementacijom suvremenih tehnologija u muzejske postave „otvaramo vrata“ mnogo široj publici nego je to bio slučaj do sada. Mogućnosti komunikacije s postojećom i budućom muzejskom publikom su nebrojene ; virtualne šetnje, pojačane stvarnosti i drugi interaktivni sadržaji kojima se generira „virtualna publika“ uvelike olakšavaju dostupnost informacija i sadržaja kojima su donedavno pristup imali samo „fizički“ posjetitelji. Time su pred muzejske djelatnike stavljeni novi izazovi tj. kreiranje sadržaja koji će biti dovoljno kvalitetni i odmjereni da „virtualnu publiku“ potaknu na fizički odlazak u muzej, jer unatoč svim prednostima tehnologije, samo se posjetom može ostvariti cjelokupna i uzajamna komunikacija s postavom i/ili izložbom.
Izvorni jezik
Hrvatski