Pregled bibliografske jedinice broj: 1119651
Model upravljanja proizvodima u HŽ Infrastrukturi d.o.o.
Model upravljanja proizvodima u HŽ Infrastrukturi d.o.o. // Željeznice 21 : stručni časopis inženjera i tehničara Hrvatskih željeznica, 2 (2018), 17-26 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1119651 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Model upravljanja proizvodima u HŽ Infrastrukturi
d.o.o.
(Product management model in HŽ Infrastruktura
d.o.o.)
Autori
Kaužljar, Dražen
Izvornik
Željeznice 21 : stručni časopis inženjera i tehničara Hrvatskih željeznica (1333-7971) 2
(2018);
17-26
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
ISO standardi, prodaja trasa, proizvodi i usluge, unaprjeđenje poslovanja, povećanje prihoda
(ISO standards, sales of routes, products and services, business improvement, revenue growth)
Sažetak
Zahtjevi ISO standarda, a osobito norme ISO 9001, ne samo da pomažu u približavanju članica Europske unije i jednostavnijoj komunikaciji poslovnim procesima, već predstavljaju i prikaz najbolje svjetske prakse. Zbog toga dolazi do periodičkih revizija i modernizacije ISO standarda. Najnovija revizija ISO 9001 usvojena je 2015. te se poslovanje mora prilagoditi njezinim zahtjevima do 2018. želi li se zadržati certifikat. Ipak, puno je veći razlog za primjenu ISO standarda poboljšanje poslovanja poduzeća. U radu su uspoređena suvremena poduzeća telekomunikacijskog sustava čiji su proizvodi i usluge prepoznatljivi te poduzeće željezničkog sustava koje nema prepoznatljive proizvode i usluge. Upravo to poduzeće moglo bi na temelju zahtjeva norme ISO 9001:2015 unaprijediti svoje poslovanje i povećati prihode od prodaje prijevoznih usluga
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport