Pregled bibliografske jedinice broj: 111963
Modeli političkoga obrazovanja u školskim sustavima europskih država
Modeli političkoga obrazovanja u školskim sustavima europskih država // Politička misao, 39 (2002), 3; 127-145 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 111963 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Modeli političkoga obrazovanja u školskim sustavima europskih država
(Models of political education in school systems of european states)
Autori
Šalaj, Berto
Izvornik
Politička misao (0032-3241) 39
(2002), 3;
127-145
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
političko obrazovanje; politička znanost; modeli političkoga obrazovanja; školski sustav; učinkovitost političkog obrazovanja
(political education; political science; models of political education; school system; efficiency of political education)
Sažetak
Autor tematizira nekoliko aspekata fenomena političkoga obrazovanja. Najprije demonstrira kako se političko obrazovanja iz perspektive političke znanosti može promatrati na dva načina: kao polje primjene i kao područje znanstvenog interesa. Potom navodi osnovne razloge obnove interesa za političko obrazovanje koja se pojavljuje u posljednjih 10-15 godina i koja je rezultirala prihvaćanjem političkoga obrazovanja kao bitnog dijela školskih sustava u većini demokratskih država. Autora u ovom radu posebno zanima pitanje načina institucionaliziranja političkoga obrazovanja u školske sustave. Na temelju uvida u dosadašnju praksu autor razvija klasifikaciju s četiri osnovna modela: političko obrazovanje putem skrivenog kurikuluma, političko obrazovanje kao obrazovno načelo, političko obrazovanje kao segment integriranog društvenoga obrazovanja i političko obrazovanje kao zaseban predmet.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Politologija
POVEZANOST RADA
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- International Political Science Abstracts (Pariz)
- International Bibliography of the Social Sciences