Pregled bibliografske jedinice broj: 1119479
Komparativna analiza programa metodologije istraživanja na studijima pedagogije: odnos kvalitativne i kvantitativne paradigme
Komparativna analiza programa metodologije istraživanja na studijima pedagogije: odnos kvalitativne i kvantitativne paradigme // XXVI naučna konferencija "Pedagoška istraživanja i školska praksa". Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika / Džinović, Vladimir ; Nikitović, Tijana (ur.).
Beograd: Institut za pedagoška istraživanja Beograd ; Institut za psihologiju Filozofskog fakulteta u Beogradu, 2021. str. 92-96 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1119479 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komparativna analiza programa metodologije
istraživanja na studijima pedagogije: odnos
kvalitativne i kvantitativne paradigme
(Comparative analysis of research methodology
programs in pedagogy studies: The relationship
between qualitative and quantitative paradigm)
Autori
Grčić, Ante ; Koludrović, Morana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
XXVI naučna konferencija "Pedagoška istraživanja i školska praksa". Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika
/ Džinović, Vladimir ; Nikitović, Tijana - Beograd : Institut za pedagoška istraživanja Beograd ; Institut za psihologiju Filozofskog fakulteta u Beogradu, 2021, 92-96
ISBN
978-86-7447-154-8
Skup
26. naučna konferencija "Pedagoška istraživanja i školska praksa"
Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 12.03.2021. - 13.03.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
komparativna analiza ; kvalitativna metodologija ; kvantitativna metodologija ; studij pedagogije
(comparative analysis ; qualitative methodology ; quantitative methodology ; pedagogy curriculum)
Sažetak
Cilj istraživanja bio je analizom studijskih planova i programa pedagogije istražiti vrste kolegija iz područja metodologije pedagoških istraživanja te njima pripadajuće ishode učenja i sadržaje s naglaskom na metodološke pristupe i istraživačke metode zastupljene u njima. Utvrđeno je da analizirani studijski programi obuhvaćaju kolegije, ishode učenja i sadržaje koji se odnose i na kvalitativne i na kvantitativne pristupe pedagoškim istraživanjima. Pri tome je nešto uočljivija tendencija ka stjecanju vještina potrebnih za primjenu kvantitativnih istraživanja čemu najviše doprinosi činjenica da je statistika obvezan kolegij na svim programima. To s jedne strane može biti nasljeđe višedesetljetne pozitivističke paradigme, a s druge strane moguće je da nastavnici procjenjuju da je studentima potreban dugotrajniji angažman kako bi stekli vještine potrebne za statističku obradu, analizu i interpretaciju podataka pa su time i takvi ishodi učenja i sadržaji zastupljeniji u odnosu na kvalitativne.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija