Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1119479

Komparativna analiza programa metodologije istraživanja na studijima pedagogije: odnos kvalitativne i kvantitativne paradigme


Grčić, Ante; Koludrović, Morana
Komparativna analiza programa metodologije istraživanja na studijima pedagogije: odnos kvalitativne i kvantitativne paradigme // XXVI naučna konferencija "Pedagoška istraživanja i školska praksa". Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika / Džinović, Vladimir ; Nikitović, Tijana (ur.).
Beograd: Institut za pedagoška istraživanja Beograd ; Institut za psihologiju Filozofskog fakulteta u Beogradu, 2021. str. 92-96 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1119479 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Komparativna analiza programa metodologije istraživanja na studijima pedagogije: odnos kvalitativne i kvantitativne paradigme
(Comparative analysis of research methodology programs in pedagogy studies: The relationship between qualitative and quantitative paradigm)

Autori
Grčić, Ante ; Koludrović, Morana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
XXVI naučna konferencija "Pedagoška istraživanja i školska praksa". Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika / Džinović, Vladimir ; Nikitović, Tijana - Beograd : Institut za pedagoška istraživanja Beograd ; Institut za psihologiju Filozofskog fakulteta u Beogradu, 2021, 92-96

ISBN
978-86-7447-154-8

Skup
26. naučna konferencija "Pedagoška istraživanja i školska praksa"

Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 12.03.2021. - 13.03.2021

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
komparativna analiza ; kvalitativna metodologija ; kvantitativna metodologija ; studij pedagogije
(comparative analysis ; qualitative methodology ; quantitative methodology ; pedagogy curriculum)

Sažetak
Cilj istraživanja bio je analizom studijskih planova i programa pedagogije istražiti vrste kolegija iz područja metodologije pedagoških istraživanja te njima pripadajuće ishode učenja i sadržaje s naglaskom na metodološke pristupe i istraživačke metode zastupljene u njima. Utvrđeno je da analizirani studijski programi obuhvaćaju kolegije, ishode učenja i sadržaje koji se odnose i na kvalitativne i na kvantitativne pristupe pedagoškim istraživanjima. Pri tome je nešto uočljivija tendencija ka stjecanju vještina potrebnih za primjenu kvantitativnih istraživanja čemu najviše doprinosi činjenica da je statistika obvezan kolegij na svim programima. To s jedne strane može biti nasljeđe višedesetljetne pozitivističke paradigme, a s druge strane moguće je da nastavnici procjenjuju da je studentima potreban dugotrajniji angažman kako bi stekli vještine potrebne za statističku obradu, analizu i interpretaciju podataka pa su time i takvi ishodi učenja i sadržaji zastupljeniji u odnosu na kvalitativne.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Morana Koludrović (autor)

Avatar Url Ante Grčić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada www.ipisr.org.rs

Citiraj ovu publikaciju:

Grčić, Ante; Koludrović, Morana
Komparativna analiza programa metodologije istraživanja na studijima pedagogije: odnos kvalitativne i kvantitativne paradigme // XXVI naučna konferencija "Pedagoška istraživanja i školska praksa". Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika / Džinović, Vladimir ; Nikitović, Tijana (ur.).
Beograd: Institut za pedagoška istraživanja Beograd ; Institut za psihologiju Filozofskog fakulteta u Beogradu, 2021. str. 92-96 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Grčić, A. & Koludrović, M. (2021) Komparativna analiza programa metodologije istraživanja na studijima pedagogije: odnos kvalitativne i kvantitativne paradigme. U: Džinović, V. & Nikitović, T. (ur.)XXVI naučna konferencija "Pedagoška istraživanja i školska praksa". Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika.
@article{article, author = {Gr\v{c}i\'{c}, Ante and Koludrovi\'{c}, Morana}, year = {2021}, pages = {92-96}, keywords = {komparativna analiza, kvalitativna metodologija, kvantitativna metodologija, studij pedagogije}, isbn = {978-86-7447-154-8}, title = {Komparativna analiza programa metodologije istra\v{z}ivanja na studijima pedagogije: odnos kvalitativne i kvantitativne paradigme}, keyword = {komparativna analiza, kvalitativna metodologija, kvantitativna metodologija, studij pedagogije}, publisher = {Institut za pedago\v{s}ka istra\v{z}ivanja Beograd ; Institut za psihologiju Filozofskog fakulteta u Beogradu}, publisherplace = {Beograd, Srbija} }
@article{article, author = {Gr\v{c}i\'{c}, Ante and Koludrovi\'{c}, Morana}, year = {2021}, pages = {92-96}, keywords = {comparative analysis, qualitative methodology, quantitative methodology, pedagogy curriculum}, isbn = {978-86-7447-154-8}, title = {Comparative analysis of research methodology programs in pedagogy studies: The relationship between qualitative and quantitative paradigm}, keyword = {comparative analysis, qualitative methodology, quantitative methodology, pedagogy curriculum}, publisher = {Institut za pedago\v{s}ka istra\v{z}ivanja Beograd ; Institut za psihologiju Filozofskog fakulteta u Beogradu}, publisherplace = {Beograd, Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font