Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1119278

Digitalni mediji u srednjoškolskoj nastavi Likovne umjetnosti


Alviž, Josipa
Digitalni mediji u srednjoškolskoj nastavi Likovne umjetnosti // 2. međunarodna umjetničko znanstvena konferencija "Arts and Creativity in Education" 2020.
Zagreb, Hrvatska, 2020. str. 106-107 (predavanje, nije recenziran, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 1119278 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Digitalni mediji u srednjoškolskoj nastavi Likovne umjetnosti
(Digital Media and Teaching Visual Arts in Secondary Schools)

Autori
Alviž, Josipa

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Skup
2. međunarodna umjetničko znanstvena konferencija "Arts and Creativity in Education" 2020.

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 18.10.2020. - 19.10.2020

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
povijest umjetnosti ; kurikularna reforma ; novi mediji ; poučavanje likovne umjetnosti ; vizualna kultura
(art history ; curriculum reform ; new media ; secondary school education ; visual culture)

Sažetak
Korištenje digitalnih sadržaja u obrazovne svrhe sve više zamagljuje granice između formalnog, neformalnog i informalnog obrazovanja. Učenje i poučavanje srednjoškolskog predmeta Likovna umjetnost i srodnih predmeta u hrvatskom odgojno- obrazovnom sustavu u tom pogledu nije iznimka. Danas je na internetu, kao vodećoj platformi neformalnoga obrazovanja i učenja, dostupan cijeli niz kvalitetnih stranica specijaliziranih za područje likovnih umjetnosti, odnosno povijesti umjetnosti i vizualne kulture. Njihovi se sadržaji sve češće koriste u kontekstu državno organiziranog, formalnog odgojno-obrazovnog sustava, bilo kao izvori i materijali koji nastavnicima likovne umjetnosti pomažu u pripremanju i izvođenju nastave, bilo kao materijal za samostalno istraživanje učenika u okviru nastave i/ili kod kuće. Njihovo korištenje potiče se i u okviru recentne kurikularne reforme hrvatskog obrazovnog sustava te je uključeno u novi predmetni kurikulum Likovne kulture i Likovne umjetnosti koji je stupio na snagu 2019. godine. U izlaganju će se dati kritički osvrt na spomenute sadržaje te se ukazati na mogućnosti njihove primjene u srednjoškolskoj nastavi Likovne umjetnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Povijest umjetnosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
IP-2018-01-9364 - Umjetnost i država u Hrvatskoj od prosvjetiteljstva do danas (ASCEP) (Damjanović, Dragan, HRZZ - 2018-01) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Josipa Alviž (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Alviž, Josipa
Digitalni mediji u srednjoškolskoj nastavi Likovne umjetnosti // 2. međunarodna umjetničko znanstvena konferencija "Arts and Creativity in Education" 2020.
Zagreb, Hrvatska, 2020. str. 106-107 (predavanje, nije recenziran, sažetak, stručni)
Alviž, J. (2020) Digitalni mediji u srednjoškolskoj nastavi Likovne umjetnosti. U: 2. međunarodna umjetničko znanstvena konferencija "Arts and Creativity in Education" 2020..
@article{article, author = {Alvi\v{z}, Josipa}, year = {2020}, pages = {106-107}, keywords = {povijest umjetnosti, kurikularna reforma, novi mediji, pou\v{c}avanje likovne umjetnosti, vizualna kultura}, title = {Digitalni mediji u srednjo\v{s}kolskoj nastavi Likovne umjetnosti}, keyword = {povijest umjetnosti, kurikularna reforma, novi mediji, pou\v{c}avanje likovne umjetnosti, vizualna kultura}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Alvi\v{z}, Josipa}, year = {2020}, pages = {106-107}, keywords = {art history, curriculum reform, new media, secondary school education, visual culture}, title = {Digital Media and Teaching Visual Arts in Secondary Schools}, keyword = {art history, curriculum reform, new media, secondary school education, visual culture}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font