Pregled bibliografske jedinice broj: 1119278
Digitalni mediji u srednjoškolskoj nastavi Likovne umjetnosti
Digitalni mediji u srednjoškolskoj nastavi Likovne umjetnosti // 2. međunarodna umjetničko znanstvena konferencija "Arts and Creativity in Education" 2020.
Zagreb, Hrvatska, 2020. str. 106-107 (predavanje, nije recenziran, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 1119278 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Digitalni mediji u srednjoškolskoj nastavi Likovne
umjetnosti
(Digital Media and Teaching Visual Arts in
Secondary
Schools)
Autori
Alviž, Josipa
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Skup
2. međunarodna umjetničko znanstvena konferencija "Arts and Creativity in Education" 2020.
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 18.10.2020. - 19.10.2020
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
povijest umjetnosti ; kurikularna reforma ; novi mediji ; poučavanje likovne umjetnosti ; vizualna kultura
(art history ; curriculum reform ; new media ; secondary school education ; visual culture)
Sažetak
Korištenje digitalnih sadržaja u obrazovne svrhe sve više zamagljuje granice između formalnog, neformalnog i informalnog obrazovanja. Učenje i poučavanje srednjoškolskog predmeta Likovna umjetnost i srodnih predmeta u hrvatskom odgojno- obrazovnom sustavu u tom pogledu nije iznimka. Danas je na internetu, kao vodećoj platformi neformalnoga obrazovanja i učenja, dostupan cijeli niz kvalitetnih stranica specijaliziranih za područje likovnih umjetnosti, odnosno povijesti umjetnosti i vizualne kulture. Njihovi se sadržaji sve češće koriste u kontekstu državno organiziranog, formalnog odgojno-obrazovnog sustava, bilo kao izvori i materijali koji nastavnicima likovne umjetnosti pomažu u pripremanju i izvođenju nastave, bilo kao materijal za samostalno istraživanje učenika u okviru nastave i/ili kod kuće. Njihovo korištenje potiče se i u okviru recentne kurikularne reforme hrvatskog obrazovnog sustava te je uključeno u novi predmetni kurikulum Likovne kulture i Likovne umjetnosti koji je stupio na snagu 2019. godine. U izlaganju će se dati kritički osvrt na spomenute sadržaje te se ukazati na mogućnosti njihove primjene u srednjoškolskoj nastavi Likovne umjetnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Povijest umjetnosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
IP-2018-01-9364 - Umjetnost i država u Hrvatskoj od prosvjetiteljstva do danas (ASCEP) (Damjanović, Dragan, HRZZ - 2018-01) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Josipa Alviž
(autor)